Software til dit kontor

Om du skal bruge software til hjemmekontoret eller studiet, så det i denne kategori at vi har samlet alle de relevante software produkter til dit behov.

I denne kategori finder du Microsoft software som bl.a. officepakkerne Microsoft 365 Personal og Family hvis du f.eks. ønsker at dække flere enheder i husstanden og styresystemet Microsoft Windows 10, samt udvalgte PDF programmer. I kategorien er der fokus er på tekstbehandling, regneark, præsentationer, økonomi, e-mail klienter, administration og diverse andre arbejdsrelaterede opgaver.

 

Hos e-Gear.dk anbefaler vi følgende løsninger

 

Set Descending Direction

20 Item(s)

  1. Windows 10 Home / Windows 7 Home Premium
    149,00 DKK

    Rent teknisk er der tale om en licensnøgle / licensering som gør det muligt for brugeren at installerere den nyeste version Windows 10 Home.

    + Bemærk, at dette softwareprodukt ikke kan anvendes til en opgradering og forudsætter, at der gennemføres en nyinstallation af det pågældende styresystem, hvor licensnøglen skal benyttes under installationen. Hvis du har behov for at opgradere eller aktivere en installation, så skal du bruge denne udgave af Windows 10 Home.

    Vær opmærksom på, at licensnøglen er OEM-licenseret og den kan kun anvendes til geninstallation på den computer den installeres på første gang. Med andre ord, du kan ikke "genbruge" licensnøglen på en helt ny computer.

    Der medfølger grundig installationsvejledning til Windows 10 Home.


    Fordelene ved Windows 10

    Det nye styresystem fra Microsoft, Windows 10, har forsøgt at samle de bedste elementer fra Windows 7 og Windows 8 - samtidigt med, at de aspekter som frustrerede brugere af Windows 8 er elimineret igen. Tilbage står Windows 10 Home som et ret vellykket styresystem med intuitiv navigation og stor overskuelighed.

    Windows 10 er nok det mest betydningsfulde softwareprodukt, som Microsoft har lanceret i nyere tid. Styresystemet Windows 10 er også Microsofts forsøg på at overbevise computerbrugere, der ikke brød sig om Windows 8, til at opgradere fra Windows 7 og direkte til Windows 10.

    Microsoft har altid været på vedvarende søgen efter at designe og lancere softwareløsninger, som kan nydes af alle typer af brugere, mens de i de seneste år også har prøvet en ny tilgang: Den, at skabe den samme, næsten identiske, brugerflade for de digitale enheder som findes i vores husstand og arbejdsliv.

    Meningen med Windows 10 er at fortsætte denne trend, eftersom den leverer forskellige forbedringer af de tidligere operativsystemer med den hensigt at gøre hele oplevelsen mere intuitiv, hvad enten den udfoldes på computer, tablet-enheden, eller kompakte smartphone.

    De, som kan huske med Windows 8, vil helt sikkert genkende nogle af elementer i brugerfladen som gentages i Windows 10, så som de firkantede hjørner på skærmbillederne. Den meste populære funktion i Windows 10 er genkomsten af Startmenuen i nederste venstre hjørne. Windows 8 blevet hårdt kritiseret for ikke at bibeholde denne placering af Startmenuen som siden Windows 7 har siddet på rygraden af Windows-brugere.

    Praktiske og sjove apps er stadig tilgængelige, de kører dog i fuldskærmsmodus og det tillader brugeren at minimere dem til værktøjslinjen og lukke dem ved brug af den traditionelle X tast fra det øvre højre hjørne. Via Windows Store kan du direkte i Windows 10 downloade og installere nye apps til arbejdet eller underholdning.

    En anden fornyelse i Windows 10 er de såkaldte multiple skriveborde eller desktops, som kan hjælpe brugere med at reducere forvirringen på deres skærm. Med andre ord, brugere kan åbne adskillige apps til arbejdsprojekter, derpå skabe en ren desktop, hvor forskellige programmer kan startes på denne måde. Selv om alle apps kører i baggrunden, bliver de elegant grupperede og du kan med lethed skifte mellem desktops.

    Ydermere lancerer Windows 10 også snap udvidelser, som kan hjælpe brugeren med at sikre sig op til 4 vinduer til deres skærm, samtidig med at alle holdes synlige. Det siger sig selv, at hvis kun 3 programmer er påkrævede, kan de stadig sikres efter éns smag, eller ved brug af det layout.  

    Learn More
  2. Windows 10 USB installationsmedie
    179,00 DKK

    Du kan anvende installationsmediet til installation eller geninstallation af Windows 10 Home eller Windows 10 Professional.

    Det USB-drev som du modtager fra os er enten fra producenten ADATA, Verbatim, Intenso, Kingston eller SanDisk. Du kan efterfølgende vælge at formatere USB-drevet og bruge det til andre formål.

    Minimumskapaciteten er på 8GB, men kan nogle gange være 16GB

    Der er normal garanti på USB-drevet.

    VIGTIGT
    Dette produkt er et USB-installationsmedie til Windows 10 Home eller Windows 10 Professional, men ikke en licensnøgle til selve produktet.

    Learn More
  3. Windows 10 Professional installationsnøgle
    199,00 DKK

    Rent teknisk er der tale om en licensnøgle / licensering som gør det muligt for brugeren at installerere den nyeste version Windows 10 Professional.

    + Bemærk, at dette softwareprodukt ikke kan anvendes til en opgradering og forudsætter, at der gennemføres en nyinstallation af det pågældende styresystem, hvor licensnøglen skal benyttes under installationen. Hvis du har behov for at opgradere eller aktivere en installation, så skal du bruge denne udgave af Windows 10 Professional.

    Vær opmærksom på, at licensnøglen er OEM-licenseret og den kan kun anvendes til geninstallation på den computer den installeres på første gang. Med andre ord, du kan ikke "genbruge" licensnøglen på en helt ny computer.

    Der medfølger grundig installationsvejledning til Windows 10 Professional.


    Fordelene ved Windows 10

    Det nye styresystem fra Microsoft, Windows 10, har forsøgt at samle de bedste elementer fra Windows 7 og Windows 8 - samtidigt med, at de aspekter som frustrerede brugere af Windows 8 er elimineret igen. Tilbage står Windows 10 pro som et ret vellykket styresystem med intuitiv navigation og stor overskuelighed.

    Windows 10 er nok det mest betydningsfulde softwareprodukt, som Microsoft har lanceret i nyere tid. Styresystemet Windows 10 er også Microsofts forsøg på at overbevise computerbrugere, der ikke brød sig om Windows 8, til at skifte fra Windows 7 og direkte til Windows 10.

    Microsoft har altid været på vedvarende søgen efter at designe og lancere softwareløsninger, som kan nydes af alle typer af brugere, mens de i de seneste år også har prøvet en ny tilgang: Den, at skabe den samme, næsten identiske, brugerflade for de digitale enheder som findes i vores husstand og arbejdsliv.

    Meningen med Windows 10 er at fortsætte denne trend, eftersom den leverer forskellige forbedringer af de tidligere operativsystemer med den hensigt at gøre hele oplevelsen mere intuitiv, hvad enten den udfoldes på computer, tablet-enheden, eller kompakte smartphone.

    De, som kan huske med Windows 8, vil helt sikkert genkende nogle af elementer i brugerfladen som gentages i Windows 10, så som de firkantede hjørner på skærmbillederne. Den meste populære funktion i Windows 10 er genkomsten af Startmenuen i nederste venstre hjørne. Windows 8 blevet hårdt kritiseret for ikke at bibeholde denne placering af Startmenuen som siden Windows 7 har siddet på rygraden af Windows-brugere.

    Praktiske og sjove apps er stadig tilgængelige, de kører dog i fuldskærmsmodus og det tillader brugeren at minimere dem til værktøjslinjen og lukke dem ved brug af den traditionelle X tast fra det øvre højre hjørne. Via Windows Store kan du direkte i Windows 10 downloade og installere nye apps til arbejdet eller underholdning.

    En anden fornyelse i Windows 10 er de såkaldte multiple skriveborde eller desktops, som kan hjælpe brugere med at reducere forvirringen på deres skærm. Med andre ord, brugere kan åbne adskillige apps til arbejdsprojekter, derpå skabe en ren desktop, hvor forskellige programmer kan startes på denne måde. Selv om alle apps kører i baggrunden, bliver de elegant grupperede og du kan med lethed skifte mellem desktops.

    Ydermere lancerer Windows 10 også snap udvidelser, som kan hjælpe brugeren med at sikre sig op til 4 vinduer til deres skærm, samtidig med at alle holdes synlige. Det siger sig selv, at hvis kun 3 programmer er påkrævede, kan de stadig sikres efter éns smag, eller ved brug af det layout.  

    Learn More
  4. Microsoft Windows 10
    299,00 DKK

    Det nye styresystem fra Microsoft Windows 10, har forsøgt at samle de bedste elementer fra Windows 7 og Windows 8 - samtidigt med, at de aspekter som frustrerede brugere af Windows 8 er elimineret igen. Tilbage står Windows 10 Home som et ret vellykket styresystem med intuitive navigation og stor overskuelighed.

    Windows 10 er nok det mest betydningsfulde softwareprodukt, som Microsoft har lanceret i nyere tid. Styresystemet Windows 10 er også Microsofts forsøg på at overbevise computerbrugere, der ikke brød sig om Windows 8, til at opgradere fra Windows 7 og direkte til Windows 10.
       

    Forbedringer efterspurgt af brugerne

    Hvis Windows 10 ikke bliver en succes, så har Microsoft meget større problemer end deres svigtende held med mobiltelefoner. Heldigvis har Microsoft lært af tidligere fejltagelser. Redmond-virksomheden har lyttet til og reageret på klager fra deres brugere angående Startskærmen i Windows 8 og valgt at genlancere Startknappen, Startmenuen og tilføjet funktioner så som Virtual Desktop, som især virksomheder har ytret ønske om gennem en del år. Der er faktisk noget godt for enhver smag og ethvert brugerniveau i Windows 10.

    Og lad det stå helt klart – Windows 10 vil ikke være en revolution på din computer eller din allerbedste ven ved første øjekast. Som styresystem er Windows 10 bedst beskrevet som en fornuftig kombination af Windows 7 og Windows 8, med række helt kloge forbedringer, som gør dit arbejdsliv eller computerliv, om man vil, lettere.

    Alt lige fra søgninger på filer fra Startmenuen til indlæsning af applikationer/programmer foregår øjeblikkeligt med absolut ingen tidsforsinkelse fra nogen elementer på brugerfladen. Ting sker lige så hurtigt, som du klikker, berører, eller taster på tastaturet. Startmenuen er som nævnt tilbage og den indbefatter alle standardprogrammer som du kender fra tidligere versioner af Microsoft Windows som f. eks Paint, Lommeregner, Notesblok osv. – samt en række interessante Windows apps.
        

    Startmenuen er tilbage!

    Og denne gang er Startmenuen forbedret og det gør også dine Windows apps mere nyttige. Se til højre og du vil bemærke en liste over dine mest anvendte apps, ligesom i Windows 7. På bundlinjen ser du en ”Alle apps” genvej, samt genveje til Stifinderen, systemindstillingerne og – meget bekvemt – nedlukning af computeren eller standby.

    Microsoft har, i højre side på brugerfladen af Windows 10, bibeholdt funktionaliteten fra Startskærmen i Windows 8 med de såkaldte ”Live Tiles” eller dynamiske fliser, som kan ændre størrelse således at du øjeblikkeligt kan kontrollere ulæste e-mails, eller tjekke aftaler kalenderen. Startmenuen kan brugertilpasses – du kan ændre dens størrelse og omgruppere fliserne, oprette grupper af fliser og du kan også vende tilbage til Startskærmen som den så ud i Windows 8, hvis du ønsker det.

    Startmenuen i fuldskærm er egentlig beregnet til tablet-brug, og her giver den også bedst mening, men du kan vælge at bruge den på en stationær eller bærbar computer uden berøringsskærm, hvis du foretrækker det. Med hensyn til Windows Phone så er hvad du kan tilslutte, det som det drejer sig om. I stedet for blot at tilføje genveje til apps, kan du tilslutte fliser, som er genveje til særlige funktioner eller deciderede funktioner i dine installerede apps. Det gør arbejdslivet en hel del mere bekvemt, når du begynder at tilslutte de rette ting. F.eks. vil du kunne tilslutte en bestemt rejseplan (typisk din daglige rute eller lign.) til en rejse app. Det sparer en masse tid – tro os.

    I stedet for at placere en søgeboks i Startmenuen eller skjule den fuldstændig, som det er tilfældet i Windows 8, så anbringer Windows 10 den i front og centrum på menubaren. Dette er et smart træk fra Microsofts side, eftersom den så altid er der, parat til at tage sig af hvad som helst, som du har brug for at finde eller få at viden om.


    Cortana hjælper dig på vej

    Første gang du klikker på boksen vil du se en forespørgsel om at aktivere Cortana. Det er fordi Cortana og søgning næsten er det samme i Windows 10. Faktisk er søgefunktionen en del af den virtuelle hjælpers opsætning (Cortana er den virtuelle hjælper i Windows 10).

    Hvis du nogensinde har anvendt en mobiltelefon som kører Windows Phone 8, vil du sandsynligvis allerede have stiftet bekendtskab med Cortana. Det smarte er, at du kan indtaste spørgsmål eller tale med Cortana og det er det samme i Windows 10. Det er meget hurtigere at trykke på mikrofontasten eller også sige ”Hej Cortana og remse dit anliggende op, end at indtaste det. Ved manuel søgning kan du indtaste et enkelt ord og Windows 10 vil returnere en liste over apps, indstillinger eller filer som matcher det. Cortana vil også vise en liste over resultater fra hjemmesider.


    Fordele:

    -    Startmenuen er tilbage (hurra) og den er bedre end nogensinde før
    -    En gennemført opgradering fra Windows 7 og Windows 8
    -    Cortana er nyttig og fungerer meget driftssikkert

    Ulemper:

    -    Tablet-opsætningen rummer stadig problemer
    -    Regelmæssig plagen for anvendelse af Microsoft-konto* til diverse opgaver
    -    E-mail og kalender-relaterede apps er ikke tilgængelige uden Microsoft-konto*

    *Microsoft-konto er i bund og grund meget nem at oprette. Du skal blot oprette eller tilknytte en Hotmail eller Outlook profil og på den måde får du din egen individuelle Microsoft-konto.

    Learn More
  5. Windows 10 Home til Mac
    299,00 DKK

    Rent teknisk, så kan du på en Mac-computer afvikle to styresystemer ved siden af hinanden - nemlig Mac OS og Microsoft Windows. Eneste krav er, at din Mac understøtter "Boot Camp Assistant".
     
     
    Krav til din Mac
     
    Disse Mac-modeller understøtter Boot Camp og installation af Windows 10 Home i 64-bit udgaven:
     
    MacBook Pro (2012 og nyere)
    MacBook Air (2012 og nyere)
    MacBook (2015 og nyere)
    iMac Pro (2017)
    iMac (2012 og nyere)
    Mac mini (2012 og nyere)
    Mac mini Server (ultimo 2012)
    Mac Pro (ultimo 2013)
     
    Kilder: https://support.apple.com/da-dk/HT204990
     
     
    Anbefalet installation
     
    For at gennemføre en korrekt installation af Windows 10 på din Mac bør du følge denne vejledning som vi har skrevet - læs den via dette link. Vi har medsendt downloadlinks til de installationsfilerne i leveringsmailen og du bedes venligst benytte disse.

    Learn More
  6. Office 8 ashampoo
    329,00 DKK

    Dette er IKKE Microsoft Office, men et alternativ som er fuldt kompatiblet med Microsoft Office filer.

    Opret, rediger og konverter

    PDF Pro er den komplette løsning til at administrere og redigere dine PDF-dokumenter. Programmet har alt, hvad du behøver for at oprette, konvertere, redigere, sammenlægge og beskytte dine PDF-filer. Opret dokumenter der kan læses på alle enheder og anvend kryptering for at beskytte dit dokument, når det er nødvendigt. Det gode ved PDF Pro er at det er som at arbejde i word, når du opretter eller redigere dine PDF filer. Når du vælger PDF Pro får du følgende:

    Funktioner

    Opret og rediger interaktive formularer
    Sammenlign PDF-filer side-om-side
    Ny skærmbilledefunktion er perfekt til PDF-skærmbilleder
    Rediger åbne billede med den eksterne billedredigering
    Juridisk valid nummerering
    Find og erstat farver i dokumenter
    Opdel PDF-filer i mindre dokumenter med skræddersyede sidetal
    Understøtter PDF 1.4 til bagudrettet kompatibilitet
    Ny og enkel dialogboks til tekstformattering
    Nyt vindue giver hurtigere adgang til brev-, linje- og afsnitsindstillinger
    Erstat dokumentskrifttyoer for at få hurtigere filudveksling med andre PDF-programmer
    Flere meningsfulde værtøjslinjeikoner
    Enkel redigeringstilstand i stedet for "Vis", "Kommenter" og "Rediger"
    Ny menustruktur gør arbejdet nemmere
    Ny værktøjslinke med de mest anvendte programfunktioner
    Ny funktion til automatisk reparation

    Opret interaktive formularer
    PDF Pro er ikke kun ideel til at udfylde formularer, men også at oprette og redigere dine egne. Det tager kun et øjeblik at tilføje interaktive elementer, såsom valglister, afkrydsningsfelter eller indtastningsfelter i din PDF-formular. Disse formularer kan efterfølgende nemt udfyldes af alle, der bruger en almindelig PDF-læser.

    Sammenlign PDF-filer
    Side om side-visningen er et højdepunkt i PDF Pro, og giver dig mulighed for hurtigt at sammenligne to PDF-dokumenter med synkroniseret rulle-funktionalitet. Denne funktion er særligt praktisk under oversættelser, eller mens du gennemser dokumentrevisioner af den samme fil. Et enkelt klik vil afsløre selv de mindste forandringer!

    Tag skærmbilleder
    Vil du gerne udtrække dele af dit dokument som en billedfil? Det nye skærmbillede-værktøj kan hurtigt og nemt optage en vilkårlig del af dit dokument i forskellige formater, opløsninger og farvedybder, herunder understøttelse af alfakanal. Du skal bare koncentrere dig om at indfange de dele, der virkelig betyder noget for dig!

    Nem nummerering af filer
    Har du behov for at anvende unikke numre og / eller dato / klokkeslæt til flere PDF-filer, fx løbende fakturaer? Den nye nummereringsfunktion gør det muligt. Behandl et ubegrænset antal filer samtidigt eller hele mapper og tilføj nemt numre eller tekst, fx sidehoved og -fod, stempler osv.

    Gnidningsfri billedredigering via eksterne programmer
    Dette lyder måske bekendt: Du skal redigere et billede, der er indlejret i en PDF med et eksternt billedredigeringsprogram. Normalt skal du eksportere billedet, åbne det i det eksterne redigeringsprogram, gemme ændringerne og derefter genimportere det til PDF-filen. Med Ashampoo PDF Pro åbnes billede i dit foretrukne billedbehandlingsprogram, og når du trykker på "Gem", spørger Ashampoo PDF Pro om du ønsker at vende ændringeren i dit PDF-dokument.

    Find og erstat farver
    Nogle gange er det nødvendigt at ændre farvetyplogi i et helt dokument, fx for at tilpasse dokumentet virksomhedens eller projektets nye krav. Den nye "find og erstat"-funktionalitet gør det nemt: Vælg blot den farve, der skal udskiftes samt erstatningsfarven - og Ashampoo PDF klarer arbejdet. Spar tid og kræfter med de nye funktioner i PDF Pro!

    Splinterny brugergrænseflade
    Hvis du har brugt PDF Pro før, vil du hurtigt opdage en stor forandring: Brugergrænsefladen er blevet fuldstændigt opdateret, og ikonerne på værktøjslinjen er blevet gentænkt og -designet. Derudover har programmet nu berøringsfølsomme knapper.

    Konverter dokumenter til Word og andre formater
    PDF Pro har en moderne OCR-motor, der konverterer scannede tegn til redigerbar tekst. Naturligvis understøtter programmet også gnidningsløse filintegration med Microsoft Word.

    Find og erstat på få sekunder
    PDF Pro's "find og erstat"-funktionalitet går langt videre end det, du finder i andre PDF-programmer. Du kan ikke alene erstatte tekst med ét klik, men også erstatte hyperlinks, skrifttyper og farver. Det er den hurtigste og nemmeste måde at tilpasse og ændre designet af dit dokument på, og du kan endda anvende denne funktion på tværs af flere filer.

    Kommenter, rediger og fremhæv
    PDF Pro er den nemme måde at tilføje kommentarer til dine PDF-filer, fremhæve vigtige passager eller tilføje afklarende tegninger. Indbyggede stempler som "Godkendt!" eller "Fortroligt!" hjælper dig endvidere med at markere dine dokumenter korrekt.

    Opret nemt PDF-filer
    Ashampoo PDF Pro opretter PDF-filer i høj kvalitet, der kan dannes via alle Windows-programmer med udskriftsfunktionalitet. Vælg blot "Udskriv" i ethver program og vælg "Ashampoo PDF" som printer. Ashampoo PDF Pro kan om nødvendigt nedskalere billeder automatisk, fx til online publikation.

    Alsidig ændringssporing og stavekontrol
    Med PDF Pro kan du ændre, tilføje, slette og formatere tekstafsnit eller hele sider. Programmet kan markere seneste ændringer takket være den indbyggede ændringssporing for at hjælpe dig med dokumentrevisioner. Den integrerede stavekontrol hjælper dig med at undgå stave- og trykfejl og orddelingen får dine tekster til at se professionelle ud.

    Dokumentbeskyttelse med 128 bit AES-kryptering
    Takket være stærk AES-kryptering er dine PDF-filer beskyttet mod uautoriserede og uønskede handlinger som fx åbning, redigering, udskrivning eller tekstudvinding. Du bestemmer hvad modtagere skal kunne gøre med dine filer. Du kan også permanentog uigenkaldelig udhviske følsomme oplysninger.

    Udfyld og udskriv formularer
    PDF giver dig ikke kun mulighed for at udfylde interaktive formularer, men understøtter også almindelige former, der blev oprettet som PDF-dokumenter hos offentlige myndigheder. Spar tid og udfyld dine formularer på din pc i stedet for at udskrive og udfylde dem på den gammeldags måde.

    Indsæt og brug nemt billeder fra PDF-filer.
    Arbejdet med grafik og tegninger er nemt med PDF. Indsæt, rediger, flyt og beskær genstande efter behov. Du kan endda bruge dem som vandmærker til at beskytte din intellektuelle ejendom eller klone dem for nemt genbrug en anden gang.

    Formater, revider eller omkomponer
    Revidering af dokumenter er en leg med PDF. Omarranger og slet eller beskær og roter enkelte sider, som du finder passende. Du kan endda indsætte sider fra andre PDF-dokumenter eller kombinere flere dokumenter til en enkelt fil med utrolig lethed.

    Den universielle PDF-applikation - opret, rediger og konverter
    Leder du efter et gratis PDF-redigeringsprogra? Søg ikke længere. Du kan bruge Ashampoo PDF Pro 2 gratis i 10 dage, plus 20 hvis du gennemfører den gratis registrering efterfølgende! Her er din chance for at nyde en hel måned med PDF-visning, -redigering, -konvertering og gratis oprettelse!

    Learn More
  7. Microsoft 365 Personal
    369,00 DKK

    Med Microsoft Office 365 Personal kan du installere og anvende de populære moduler fra Microsoft Office kontorpakken på din computer via et abonnement som løber i 12 måneder ad gangen. Kan installeres under Windows og Mac.

    Microsoft Office 365 Personal indeholder:

    Microsoft Word
    Microsoft Excel
    Microsoft PowerPoint
    Microsoft OneNote
    Microsoft Outlook
    Microsoft Publisher (kun til pc)
    Microsoft Access (kun til pc)


    Licensnøglens omfang

    Du kan installere Office 365 Personal på 5 computere/enheder. De 5 computere/enheder du installerer på kan være Windows, Mac, Android, iPad og iPhone.


    Online lagerplads

    Med til Microsoft Office 365 Personal får du 1 TB lagerplads via tjenesten OneDrive. Du kan selv disponere over hvilke filer og data du uploader til din OneDrive konto, der i princippet fungerer som en glimrende backup-funktion. Alt data lagret på din OneDrive konto bliver løbende synkroniseret til de andre enheder som du tilgår kontoen med.


    Skype taletid

    Hver måned får du med Microsoft Office 365 Personal 60 minutter taletid via Skype. Forbruget dækker opkald til mobiltelefoner i 8 lande/områder og opkald til fastnettelefoner i mere end 60 lande/områder.


    Kan jeg installere Office 365 Personal på min Mac?

    Programmerne, som er tilgængelige for Mac-brugere, og deres versionsnumre kan være forskellige fra dem, der er tilgængelige for pc-brugere. Hvis du har et aktivt Office 365 Home-, Office 365 Personal- eller Office 365 University-abonnement samt tilgængelige installationer, kan du installere Office med Word-, Excel-, PowerPoint- og Outlook-programmerne på din Mac. OneNote til Mac fås som en separat download fra Mac App Store. Programmerne Publisher og Access er ikke tilgængelige til Mac.


    Hvad med Office 365 på andre styresystemer?

    Office 365, i både "Home" og "Personal" udgaven, kan installeres på følgende styresystemer og enheder:

    Windows-tablet
    Windows Phone
    iOS
    Android

    Dog er det vigtigt at være opmærksom på, at det er ikke alle modulerne i Office-pakken som er tilgængelige på disse styresystmer/enheder. Se vores oversigt her som er direkte fra Microsofts egen hjemmeside:

    Windows-tablet: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher og Access. Windows 8 eller nyere er påkrævet. Office Mobile-programmer (Word, Excel, PowerPoint og OneNote) kræver Windows 10.

    Windows Phone: Office Mobile-programmer (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail og Outlook-kalender) kræver Windows 10.

    iOS: Office til iPad og iPhone (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail og Outlook-kalender) kræver iOS 8.0 eller nyere. Office til iPad Pro kræver iOS 9.0 eller nyere.

    Android: Office til Android (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail og Outlook-kalender) kan installeres på tablets og telefoner, der opfylder følgende kriterier: Kører Android KitKat 4.4 eller nyere og har en ARM-baseret processor eller en Intel x86-processor.


    Detaljeret beskrivelse

    Microsoft Word - I det nye læse/redigere arbejdsområde bevæger teksten sig automatisk og kontinuerligt i spalter for at opnå en lettere læsning på skærmen. Færre menuer betyder mere koncentreret fokus på dit indhold, kun ledsaget af værktøjer, som tilfører værdi til din læsning. Åbn en PDF i Word og foretag redigering af indhold så som afsnit, lister og tabeller, som om du frembragte det i Word - gem indholdet igen direkte i PDF filformatet. Vis din stil og professionalisme med skabeloner, der sparer meget tid. Find skabeloner i mere end 40 kategorier.

    Microsoft Excel - I Excel har hvert regneark sit eget vindue, hvilket der gør det lettere at arbejde på to regneark på samme tid – det gør det desuden en del lettere, når du arbejder på to skærme. Du vil finde adskillige nye funktioner vedrørende matematik, formler, trigonometri, statistisk, dato og klokkeslæt, opslag og henvisning, logik og kategorier af tekstfunktion. Den nye ”Anbefalede diagrammer” knap på menuen giver dig mulighed for at vælge ud fra en mangfoldighed af diagrammer, som er de rette for dine data. Beslægtede typer af diagrammer, som punktdiagrammer og boblediagrammer er samlet under én hat.

    Microsoft OneNote - Tegn, slet og redigér med en let, glidende bevægelse af din finger, stylus eller mus på enhver berøringsegnet udstyrsenhed, så som en tablet computer eller iPad. Hvis det er nødvendigt for dig at dele dine håndskrevne notater og du er interesseret i læsbarhed, kan OneNote automatisk omdanne din håndskrift til tekst. Det forbedrede ”Send til OneNote” værktøj gør det nemmere end nogensinde at udklippe hvad som helst, du ser på din skærm, f. eks sende en hjemmeside eller et helt dokument til en notebook-sektion, som automatisk bliver gemt og arkiveret, som en del af din notebook. Du kan også oprette eller importere Excel regneark og Visio diagrammer inden for OneNote og redigere deres information på plads i dine noter.

    Microsoft PowerPoint - Præsentationsmodulet gør der muligt for dig at se dine notater på din skærm, mens tilhørerne kun ser lysbilledet. I tidligere lanceringer var det vanskeligt at finde ud af, hvem der så hvad på hvilken skærm. Den forbedrede visning løser den forvirring og gør den nemmere at arbejde med. Ikke mere stirren på objekter på dine lysbilleder for at se, om de er arrangeret korrekt. Smart Guides kommer automatisk til syne, når dine objekter, så som billeder, skikkelser m.m., er tæt ved at være præcise og de fortæller dig også, når objekter er afbalancerede. PowerPoint supporter nu flere multimedia formater, så som .mp4 og .mov med H.264 video og Advanced Audio Coding (AAC) lyd og yderligere høj-definitions indhold. PowerPoint indbefatter flere indbyggede codecs, således at du ikke behøver installere dem for at visse filformater skal fungere.

    Microsoft Outlook - Modulet People Card samler alle de væsentlige detaljer om en kontakt på ét sted: Telefon, e-mail, adresse, firma, info, opdatering af social medier og endog hvorvidt de er tilgængelige. Fra kalenderen kan du planlægge et møde, sende en øjebliksbesked, eller give de kontakter et opkald, således at det bliver et centralt medie for al kommunikation. Din kalender kan fortælle dig langt mere end blot tidspunktet for din næste aftale. Du kan tilføje din lokale vejrudsigt sideløbende med de aktuelle forhold. Modtag e-mails, aftaler og kontakter fra Outlook.dk og Outlook.com (tidligere Hotmail) - alt sammen bekvemt leveret ind i din Outlook brugerflade.

    Learn More
  8. Ashampoo PDF Pro
    379,00 DKK

    PDF Pro er den komplet løsning til at administrere og redigere dine PDF-dokumenter. Programmet har alt, hvad du behøver for at oprette, konvertere, redigere, sammenlægge og beskytte dine PDF-filer. Opret dokumenter der kan læses alle enheder og anvend kryptering for at beskytte dine dokumenter, når det er nødvendigt.

    Dine PDF-filer er nu lige så let redigerbare som Word-dokument! Oprettelse og redigering af interaktive formularer er nu nemmere end nogensinde. Side om side-visningen hjælper med at sammenligne to PDF-filer, og den nye skærmbillede-funktionalitet giver perfekte skærmbilleder af dit dokumentindhold. Nummereringsfunktionen er perfekt til at gennemgå både små og store dokumentarkiver, og understøttelsen af PDF 1.4-formatet sikrer fremragende bagudrettet kompatibilitet! Udskift farver i hele dokumenter, opdel PDF-filer i mindre filer og drag fordel af den nye redigeringstilstand og en bedre menustruktur og mere meningsfulde værktøjslinjer, der tilsammen giver større visuel klarhed og dermed hurtigere resultater!

    Når du vælger PDF Pro 3 får du mulighed for:

    Opret og rediger interaktive formularer
    Sammenlign PDF-filer side-om-side
    Ny skærmbilledefunktion er perfekt til PDF-skærmbilleder
    Rediger åbne billede med den eksterne billedredigering
    Find og erstat farver i dokumenter
    Juridisk valid nummerering
    Opdel PDF-filer i mindre dokumenter med skræddersyede sidetal
    Understøtter PDF 1.4 til bagudrettet kompatibilitet
    Ny værktøjslinke med de mest anvendte programfunktioner
    Ny funktion til automatisk reparation
    Sammensæt PDF-dokumenter til én fil
    Træk og slip for at sammensætte PDF-dokumenter til én fil
    Opret PDF-portfolier
    Træk og slip billeder for at oprette hele fotoalbummer
    Automatisk tekstombrydning
    Spor dokumentændringer
    Indbygget stavekontrol
    Brug orddeling
    Indsæt sider
    Beskær sider
    Anvend sideoptælling
    Sorter, slet og roter sider
    Brug sidehoved og sidefod
    Anvend vandmærker
    Beskær indkluderede billeder
    Søg og erstat skrifttyper
    Søg og erstat på tværs af dokumenter
    Søg efter links

    Brug det på 1 PC i din husholdning

    PDF Pro er ikke kun ideel til at udfylde formularer, men også at oprette og redigere dine egne. Det tager kun et øjeblik at tilføje interaktive elementer, såsom valglister, afkrydsningsfelter eller indtastningsfelter i din PDF-formular. Disse formularer kan efterfølgende nemt udfyldes af alle, der bruger en almindelig PDF-læser.

    PDF Pro har en moderne OCR-motor, der konverterer scannede tegn til redigerbar tekst. Naturligvis understøtter programmet også gnidningsløse filintegration med Microsoft Word.

    Med "find og erstat"-funktionalitet går langt videre end det, du finder i andre PDF-programmer. Du kan ikke alene erstatte tekst med ét klik, men også erstatte hyperlinks, skrifttyper og farver. Det er den hurtigste og nemmeste måde at tilpasse og ændre designet af dit dokument på, og du kan endda anvende denne funktion på tværs af flere filer.

    PDF Pro opretter PDF-filer i høj kvalitet, der kan dannes via alle Windows-programmer med udskriftsfunktionalitet. Vælg blot "Udskriv" i ethver program og vælg "PDF" som printer. Ashampoo PDF Pro kan om nødvendigt nedskalere billeder automatisk, fx til online publikation.

    PDF giver dig ikke kun mulighed for at udfylde interaktive formularer, men understøtter også almindelige former, der blev oprettet som PDF-dokumenter hos offentlige myndigheder. Spar tid og udfyld dine formularer på din pc i stedet for at udskrive og udfylde dem på den gammeldags måde.

    PDF Pro 2 har alt hvad du skal bruge når det gælder om at oprette, redigerer og læse pdf filer.

    Learn More
  9. Microsoft Windows 10 Professional
    399,00 DKK

    Med Windows 10 Professional har du fået en fremragende virksomhedspartner med IT- og softwareområdet.

    Som styresystem har Windows 10 Professional alle funktionerne fra Windows 10 Home-udgaven, plus vigtig virksomhedsfunktionalitet til kryptering, fjernstyret log-in, oprettelse af virtuelle maskiner m.m. Styresystemet er også kendetegnet ved hurtigere opstart end tidligere udgaver af Windows, samt en velkendt og udvidet Startmenu og glimrende nye måder til at få applikationer og opgaver ordnet på – derudover er der en række innovative funktioner, så som en helt ny browser (Edge) skabt til online opgaver og Cortana, den mere personlige digitale hjælper som altid er klar til at assistere dig.

    Her er nogle af højdepunkterne i det nye styresystem:


    Skab forbindelse til dit domæne

    Du kan tilslutte din computer via Windows 10 til dit firmas, eller skoles domæne. Der er også mulighed for bruge Azure Active Directory til at anvende netværksfiler, servere, printere m.m.


    Forbedret kryptering

    I Windows 10 Professional får du yderligere sikkerhed med BitLocker applikationen, som hjælper til at beskytte dine vigtige data med kryptering og sikkerhedsstyring.


    Fjern-log-in

    Windows 10 Professional gør det muligt for dig at logge ind med Remote Desktop (Fjernstyring), så du kan tilkoble dig og bruge din computer hvad enten du er hjemme, på arbejdet eller på farten.


    Virtuelle maskiner

    Det er nemt at oprette og afvikle virtuelle maskiner med Hyper-V i Windows 10 Professional, således at du kan køre mere end ét operativsystem på samme tid på den samme computer.


    Dine apps i Windows Store

    Windows 10 Professional giver dig mulighed for at oprette din egen private app-sektion i Windows Store som giver bekvem adgang til alle dine firmas applikationer.

    Learn More
  10. Microsoft Windows 10 Professional til Mac
    399,00 DKK

    Rent teknisk, så kan du på en Mac-computer afvikle to styresystemer ved siden af hinanden - nemlig Mac OS og Microsoft Windows. Eneste krav er, at din Mac understøtter "Boot Camp Assistant". Læs nedenfor om din Mac lever op til kravene.


    Krav til din Mac
     
    Disse Mac-modeller understøtter Boot Camp og installation af Windows 10 Pro i 64-bit udgaven:
     
    MacBook Pro (2012 og nyere)
    MacBook Air (2012 og nyere)
    MacBook (2015 og nyere)
    iMac Pro (2017)
    iMac (2012 og nyere)
    Mac mini (2012 og nyere)
    Mac Pro (ultimo 2013)

    Kilder: https://support.apple.com/da-dk/HT204990
     
     
    Anbefalet installation
     
    For at gennemføre en korrekt installation af Windows 10 på din Mac bør du følge denne vejledning som vi har skrevet - læs den via dette link. Vi har medsendt downloadlinks til de installationsfilerne i leveringsmailen og du bedes venligst benytte disse.


    Specifikationer
     
    - Produktbeskrivelse: Windows 10 Professional
    - Produkttype: Elektronisk Software Download
    - Licensering: OEM
    - Licensomfang: 1 Mac
    - Levetid: ubegrænset
    - Sprog: Dansk, Engelsk, Tysk osv.

    Learn More
  11. Windows 10 Home USB
    499,00 DKK

    Dette produkt er til dig der ønsker at modtage en fysisk udgave af Windows 10 Home, som indeholder både et USB-installationsmedie og et skrabbart klistermærke med din unikke licensnøgle.


    Installation via USB-drev

    Vi har her sørget for oprettelsen af selve USB-installationsmediet og du slipper derfor selv at skulle igang med det. USB-Installationsmediet er til den danske version af Windows 10 og det indeholder installationsfiler til både 32-bit og 64-bit. Hvis der ønskes et andet sprog end dansk, så er der mulighed for at tilføje en sprogpakke efter installationen.


    Ægte licensnøgle til Windows 10 Home

    Du modtager samtidig din unikke licensnøgle på et klistermærke, hvor en del af licensnøglen er skjult af et skraveringsfelt, som skal skrabes inden den fulde licensnøgle bliver synlig.


    Vær opmærksom på

    Installationen kræver adgang til internettet for at gennemføre aktiveringen og en Microsoft-konto er påkrævet til visse af Microsoft services.

    Learn More
  12. Microsoft 365 Family
    579,00 DKK

    Microsoft 365 Family, er det gamle Microsoft Office 365 Home. Men det indeholder præcis det samme og er faktisk helt det samme bare med et nyt navn. Følgende Office-programmer følger med i pakken:

    Microsoft Word
    Microsoft Excel
    Microsoft PowerPoint
    Microsoft OneNote
    Microsoft Outlook
    Microsoft Publisher
    Microsoft Access

    Her er højdepunkterne ved Microsoft 365 Family:

    - 1 TB OneDrive-skylagerplads til hver bruger

    - 60 minutters Skype-taletid pr. måned til mobil- og fastnettelefoner til hver bruger


    Antal enheder

    Microsoft 365 Family kan installeres på 5 enheder for hver af de 6 bruger, som abonnementet kan deles af i alt (30 installationer) Du kan fordele de licenserne på forskellige computere og enheder. Du kan frit installere de licenserne på tværs af følgende computere/enheder:

    Windows-computer, Macintosh-computer, Windows-tablet, eller Apple iPad (du vælger selv hvordan du kombinerer dine 5 licenser på de 5 enheder til mobiltelefon og de 5 enheder til tablets). Du kan få adgang til dine dokumenter online via Office Mobile-apps til iPhone, Android mobiltelefoner og Windows Phone.


    1 TB online lagerplads

    Via Microsofts online service OneDrive får alle brugere af Office 365 som udgangspunkt 1 TB gratis online lagerplads. Så snart du har aktiveret dit abonnement på Microsoft 365 Family kan du dele abonnementet med andre medlemmer af din husstand, hvert medlem som inkluderes i Office 365 abonnementet får 1 TB ekstra lagerplads via OneDrive. Du kan brug lageret til dokumenter, fotografier og videoer, så du kan redigere og dele dem fra stort set overalt og på alle dine enheder.


    Altid opdateret

    Så længe du har et aktivt abonnement på Microsoft 365 Family bliver alle Office-programmer, som du har installeret på din computer/enhed, altid opdateret til de nyeste versioner så snart nye opdateringer er tilgængelige fra Microsofts side - så dine installerede versioner af Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher og Access er altid 100% opdateret!


    Microsoft 365 Family på mobiltelefon

    På din mobiltelefon kan du anvende Office Mobile som er en slags mobil-version af Microsoft 365 Family, der tillader at du kan læse og redigere Office-dokumenter via din mobiltelefon. Office Mobile kan anvendes på en Windows Phone, iPhone og Android mobiltelefon. Redigerer du dokumenter via Office Mobile, så vil den oprindelige formatering blive bibeholdt. Office Mobile er præinstalleret på Windows Phone, hvorimod du selv skal downloade den relevante app med din iPhone eller Android mobiltelefon.


    Kan jeg installere Microsoft 365 Family på min Mac?

    Modulerne som er tilgængelige for Mac-brugere, og deres versionsnumre, kan være forskellige fra dem, der er tilgængelige for pc-brugere. Hvis du har et aktivt Office 365 Home-, Office 365 Personal- eller Office 365 University-abonnement samt tilgængelige installationer, kan du installere Office med Word-, Excel-, PowerPoint- og Outlook-programmerne på din Mac. OneNote til Mac fås som en separat download fra Mac App Store. Programmerne Publisher og Access er ikke tilgængelige til Mac.


    Hvad med Microsoft 365 Family på andre styresystemer?

    Microsoft 365 Family, i både "Home" og "Personal" udgaven, kan installeres på følgende styresystemer og enheder:

    Windows-tablet
    Windows Phone
    iOS
    Android

    Dog er det vigtigt at være opmærksom på, at det er ikke alle modulerne i 365-pakken som er tilgængelige på disse styresystmer/enheder. Se vores oversigt her som er direkte fra Microsofts egen hjemmeside:

    Windows-tablet: Office 2016-versioner af Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher og Access. Windows 8 eller nyere er påkrævet. Office Mobile-programmer (Word, Excel, PowerPoint og OneNote) kræver Windows 10.

    Windows Phone: Office Mobile-programmer (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail og Outlook-kalender) kræver Windows 10.

    iOS: Office til iPad og iPhone (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail og Outlook-kalender) kræver iOS 8.0 eller nyere. Office til iPad Pro kræver iOS 9.0 eller nyere.

    Android: Office til Android (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail og Outlook-kalender) kan installeres på tablets og telefoner, der opfylder følgende kriterier: Kører Android KitKat 4.4 eller nyere og har en ARM-baseret processor eller en Intel x86-processor.


    Support

    Microsoft yder support og hjælp til de problemstillinger du måtte have med Microsoft 365 Family, både via telefon, e-mail og online chat.

    Learn More
  13. SoftMaker FlexiPDF Pro
    599,00 DKK

    Opret eller rediger PDF'er så let som at arbejde i word

    Med FlexiPDF kan du!

    Opret, redigere, kommenterer, underskrive og beskytte dine PDF-filer hurtigt og nemt.
    I FlexiPDF Professional konverterer indbygget automatisk karaktergenkendelse (OCR) sider fra scanneren til redigerbare og søgbare PDF-filer.
    FlexiPDF er et uundværligt værktøj for alle, der arbejder med PDF-filer.

    og meget mere!



    Rediger teksten til PDF'er, som hvis du arbejde i Word.

    Med FlexiPDF kan du ændre, tilføje, slette og formatere tekst i PDF-filer på tværs af afsnit, kolonner og sider.

    Den indbyggede flersproget stavekontrol hjælper med at undgå skrivefejl, og automatisk bindestreg sikrer, at din tekst ser godt ud.

    Du kan søge og erstatte ikke kun tekst, men også skrifttyper og farver, hvilket giver dine dokumenter et nyt look med et enkelt klik. Det er lige så let at søge og udskifte i hyperlinks eller endda på tværs af flere filer.

    Arranger sider frit
    Vil du slette en bestemt side fra en PDF? Indsæt en tom side for yderligere redigering? Opdele en flersidet PDF i flere enkeltsidede dokumenter?

    Det er Intet problem. FlexiPDF giver dig mulighed for at omarrangere PDF-dokumenter, præcis efter dine ønsker. Tilføj, omarranger og slet sider. Beskær og rotér sider, indsæt sider fra andre PDF-filer eller kombiner flere PDF-filer i én samlet fil.



    Kommenter og fremhæv

    Nogle PDF-filer går gennem flere hænder, og typisk kan der være behov for at tilføje bemærkninger til bestemte sektioner.

    FlexiPDF giver dig mulighed for at indsætte kommentarer i PDF-filer, fremhæve vigtige detaljer med tegninger og fremhæve tekstpassager med den farvede markør. Du kan også markere dokumenter med forudindstillede og brugerdefinerede frimærker, f.eks. "Godkendt" eller "Fortroligt."



    Grafik og tegninger

    FlexiPDF tilbyder alt hvad du har brug for for at forbedre dine PDF-filer med billeder og tegninger.

    Med FlexiPDF kan du indsætte og redigere grafik og tegninger i PDF-filer, hvor du vil og som du vil. Det er let at flytte eller beskære fotos og grafik eller tilføje dem til sider som vandmærker. Du kan også klone grafiske elementer fra en side til en anden for hurtigt at oprette gentagne elementer.

    Hvis du har brug for særlig kompakte PDF-filer til offentliggørelse på internettet, komprimerer FlexiPDF grafik til den lavere opløsning, efter dine ønsker.

    Redigere indlejrede billeder i et eksternt billedredigeringsprogram. Når du er færdig med at redigere, opdateres de automatisk på PDF-siden.

    Vil du eksportere en del af en PDF-side som et billede? Det er helt enkelt med FlexiPDFs nye snapshot-værktøj: marker bare et område med musen og gem det som et snapshot.


    Gennemgå og oversæt

    Den nye sammenligning side om side: praktisk med oversættelser og ellers

    FlexiPDF Professional kan eksportere indholdet af en PDF til et format der er egnet til oversættelse ved hjælp af populære oversættelsesværktøjer såsom SDL Trados Studio, MemSource og MemoQ.

    Efter oversættelse kan teksten importeres tilbage til PDF-filen. FlexiPDF placerer den oversatte tekst nøjagtigt, hvor den originale tekst tidligere var.

    Du kan bruge den nye sammenligningsfunktion side om side til at sammenligne to PDF-filer og til at rulle dem synkront - praktisk ikke kun til sammenligning af oversatte PDF-filer, men også til sammenligning af forskellige versioner af den samme PDF-fil.

    Hvis du ønsker at revidere et dokument, kan du aktivere sporede ændringer, så alle dine redigeringer og sletninger fremhæves i farve.


    Indsæt interaktive former som kan udfyldes af andre

    Rediger og opret fleksible PDF-formularer med FlexiPDF Professional.

    FlexiPDF giver dig mulighed for ikke kun at udfylde interaktive formularer, men også de meget mere almindelige statiske formularer, der er gemt som PDF-filer. Da organisationer ofte kun leverer sådanne statiske formularer, sparer FlexiPDF dig tid, du ellers ville bruge til at udskrive formularerne og udfylde dem med hånden.

    FlexiPDF Professional går et skridt videre ved at give dig mulighed for at oprette dine egne interaktive formularer - inklusive interaktive afkrydsningsfelter, markeringslister, inputfelter osv.


    Beskyt dine dokumenter

    Med FlexiPDF kan du sikre dine dokumenter, før du deler dem.

    Takket være den indbyggede sikre AES-kryptering kan PDF-filer beskyttes mod åbning, redigering, udskrivning eller kopiering af tekst. Du bestemmer, hvad modtageren af ​​en PDF-fil har lov til at gøre.

    Hvis et PDF-dokument indeholder fortrolig tekst eller grafik, giver FlexiPDF Professional dig mulighed for at redaktere dem, så sådanne følsomme oplysninger ikke kan læses eller gendannes.

    Learn More
  14. SoftMaker Office Standard 2021
    599,00 DKK

    Dette er IKKE Microsoft Office, men et billigere alternativ som er fuldt kompatiblet med Microsoft Office filer.

    SoftMaker Office Standard 2021 er et kraftig Office-suite
    Fungerer på tre operativsystemer: Windows, macOS og Linux.
    Dette er et engangskøb. Fremtidige opgraderinger kan købes med rabat.
    Licenseret til 5 computere fra samme husstand eller 1 computer i din virksomhed.

    Søger du et skarpt men billigere alternativ til Microsoft Office, men forsat ønsker samme layout og muligheder både når det gælder word, excel og powerpoint, så er SoftMaker Office 2021 et rigtig godt valg.

    SoftMaker Office 2021 til Windows, Mac og Linux tilbyder et lyshurtigt og brugervenligt alternativ til Microsoft Office. Det bruger Microsoft-formaterne DOCX, XLSX og PPTX som standardfilformater, så du er fri for den irriterende import og eksport. Inkluderer TextMaker 2021, PlanMaker 2021, Præsentationer 2021 og BasicMaker 2021 ( BasicMaker virker dog kun til windows). Inkluderer eksport til Adobe PDF (Portable Document Format) til hurtig og nem online distribution som PDF.

    SoftMaker Office 2021 er tilgængelig er lavet som et engangskøb. Dette betyder grundlæggende at du når du har betalt for dit office, så er det dit og kræver ikke løbende betalinger. Det skal dog siges at når der kommer en ny udgave af produktet, så kan man som tidligere kunde opgraderer billigere, for at få den seneste udgave. Men alle løbende opdateringer i den pågældende udgave er inkluderet i prisen.

    SoftMaker er bestående af tekstbehandler TextMaker 2021, regneark-appen PlanMaker 2021 og præsentationsværktøj Præsentationer 2021, SoftMaker Office 2021 inkluderer alt, hvad du skal bruge for at kunne begå dig med en almindelig kontor software løsning, inklusiv fuld support til Microsoft Office-filformater.

    Herunder kan du se en video som går mere i dyben med hvad du køber når du vælger en SoftMaker løsning.




    Nye skabeloner er tilføjet for at gøre det lettere for både begyndere og eksperter at komme i gang med dokumentoprettelse. Der er også nye DTP-stilfunktioner, der gør det lettere at oprette meget professionelle dokumenter let. Hvis du opretter komplicerede dokumenter, kommer den fornyede Navigator-sidefelt virkelig til sin styrke, hvilket gør det utroligt nemt at hoppe rundt i store dokumenter ved hjælp af miniaturer henvisninger.

    Du har blandt andet mulighed for at justere antallet af automatiske sikkerhedskopieringer, der foretages. Desuden inkluderer det muligheden for at oprette PDF-filer, muligheden for at oprette bærbare præsentationer, der kan køres på en computer uden PlanMaker installeret.

    Det, der især tiltrækker ved SoftMaker Office 2021, er licensen. Et enkelt køb giver dig ret til at installere pakken på op til fem computere over Windows, macOS og Linux, hvilket giver dig stor fleksibilitet til at arbejde med softwaren.

    Learn More
  15. Windows 10 Professional USB
    699,00 DKK

    Dette produkt er til dig der ønsker at modtage en fysisk udgave af Windows 10 Professional, som indeholder både et USB-installationsmedie og et skrabbart klistermærke med din unikke licensnøgle.


    Installation via USB-drev

    Vi har her sørget for oprettelsen af selve USB-installationsmediet og du slipper derfor selv at skulle igang med det. USB-Installationsmediet er til den danske version af Windows 10 og det indeholder installationsfiler til både 32-bit og 64-bit. Hvis der ønskes et andet sprog end dansk, så er der mulighed for at tilføje en sprogpakke efter installationen.


    Ægte licensnøgle til Windows 10 Professional

    Du modtager samtidig din unikke licensnøgle på et klistermærke, hvor en del af licensnøglen er skjult af et skraveringsfelt, som skal skrabes inden den fulde licensnøgle bliver synlig.


    Vær opmærksom på

    Installationen kræver adgang til internettet for at gennemføre aktiveringen og en Microsoft-konto er påkrævet til visse af Microsoft services.

    Learn More
  16. Parallels Desktop for Mac Subscription
    739,00 DKK

    Nem løsning til afvikling af Windows-programmer på en Mac.

    Learn More
  17. Kofax Power PDF Standard
    999,00 DKK

    Studerende, hjemmekontorbrugere og små virksomheder navigerer efter unikke produktivitetsudfordringer. Disse udfordringer afhjælpes ofte med gratis softwareværktøjer, der tilsyneladende hjælper med at skære omkostninger. Imidlertid kan disse "freemium" -alternativer ikke tilbyde den funktionalitet eller brugervenlighed, der kræves for, at brugerne kan fungere mere effektivt.

    Kofax Power PDF 4.0 Standard er et kraftfuldt og intuitivt værktøj designet til individuelle brugere til at oprette, konvertere, redigere og dele PDF-filer. Power PDF 4.0 Standard integreres med din unikke arbejdsgang og giver dig mulighed for at optimere produktiviteten, arbejde problemfrit på tværs af enhver enhed og platform og opfylde dine specifikke mål.

    Med Kofax PDF får du mulighed for at:

    Oprette og kompiler PDF-filer fra næsten ethvert dokument eller filtype.

    Scan let formularer og omdanne dem til interaktive PDF-formularer med felter, afkrydsningsfelter, signaturfelter og mere.

    Konverter hurtigt og præcist dokumenter fra Word (og andre filformater) til PDF og tilbage igen.

    Tilføj noter, tekstbokse og grafik til enhver PDF-fil.


    Funktioner i Kofax Power PDF Standard

    - kan samle PDF-filer ud fra næsten alle typer af dokumenter og filtyper i én enkelt fil.

    - kan konvertere PDF-filer til andre filformater bla. Word, Excel, PowerPoint og billedfiler osv.

    - kan konvertere JPG til PDF og PDF til JPG.

    - kan redigere og forbedre PDF-dokumenter ved at ændre i teksten, billeder og alt andet indhold i PDF-filen.

    - kan anvende digitale signaturer i PDF-dokumenter.

    Learn More
  18. Office 365 Business Standard
    1.149,00 DKK

    Microsoft 365 Business Standard er en Officepakke som er målrettet virksomheder med behov for professionel mail, dokumenthåndtering og online backup til dine mobile enheder som tablet-computere og mobiltelefoner. Du har adgang til web-versionerne af følgende programmer:

    Microsoft Outlook
    Microsoft Word
    Microsoft Excel
    Microsoft PowerPoint
    Microsoft OneNote

    Samt adgang til webtjenesterne:

    Microsoft Exchange
    Microsoft OneDrive
    Microsoft SharePoint
    Microsoft Teams

    Derudover giver Office 365 Business Essential følgende fordele:

    - Mailhosting med 50 GB postkasse og brugerdefineret domænemailadresse

    - Fillagring og -deling med 1 TB online lagerplads til backup og sikkerhedskopiering af din data med OneDrive

    - Online kalender til aftaler og begivenheder

    - Professional mailsystem som kan sende filer på op til 150 MB

     

    Månedlige opdateringer

    Få de nyeste funktioner med fuldt installerede og altid opdaterede versioner af Outlook, Word, Excel, PowerPoint til Windows eller Mac, OneNote (funktionerne varierer), Access og Publisher (kun pc).


    Forbindelse og samarbejde

    Få øjeblikkelig adgang til alt, hvad dine teams kan have brug for, inklusive chat, indhold, værktøjer og personer med Microsoft Teams.


    1 TB sikkert skylager pr. bruger

    Rediger og del dokumenter, billeder og meget mere overalt på alle dine enheder med 1 TB OneDrive-lagerplads i skyen.

    Mail og kalendere

    Få e-mail i virksomhedsklasse via Outlook med en 50 GB-indbakke pr. bruger, og send vedhæftede filer på op til 150 MB. Få mere at vide


    Fungerer på tværs af flere enheder

    Få de fuldt installerede Office-apps på flere pc'er/Macs, tablets og telefoner (herunder Windows, iOS og Android)2.


    Professionel digital historiefortælling

    Med Sway kan du nemt oprette spændende, interaktive webbaserede rapporter, præsentationer, nyhedsbreve, kurser og meget mere.


    Chat og onlinemøder
    Kommuniker ved hjælp af tekst, tale- eller videoopkald med Microsoft Teams. Afhold møder på nettet ved hjælp af en-trins skærmdeling og HD-videokonferencer.

    Intelligent søgning og registrering

    Oplev indhold og ekspertise på tværs af din virksomhed med intelligent søgning på tværs af alle dine datakilder inklusive SharePoint, Delve og Office-programmer

    For aktivering af Office 365 Business er oprettelse af en gratis Business-konto påkrævet.

    Learn More
  19. Kofax Power PDF Advanced
    1.499,00 DKK

    Virksomheder med en stadig mere mobil arbejdsstyrke skal navigere mod større sikkerheds- og compliance-udfordringer. Disse udfordringer afhjælpes ofte med gratis softwareværktøjer, der tilsyneladende hjælper med at skære omkostninger. Alligevel tilbyder disse "freemium" -alternativer den funktionalitet, der er nødvendig for virksomhederne til at fungere både sikkert og effektivt. Hvorfor organisationer har brug for software med avancerede funktioner, der understøtter forretningsmæssige mål om forbedret samarbejde og sikkerhed.

    Kofax Power PDF 4 Advanced er et kraftfuldt og intuitivt værktøj designet til virksomheder til at oprette, konvertere, redigere og dele PDF-filer. Med Power PDF 4 Advanced kan din organisation optimere produktiviteten og sikkert implementere softwaren på tværs af din mobile arbejdsstyrke og hjælpe din virksomhed med at arbejde mere samarbejde og problemfrit på tværs af enheder og platforme.

    Fordele ved Kofax Avanced pdf

    Brug touch-aktiveret enhedssupport, og skift let tekst i PDF-filer

    Tag sikkerhedsforanstaltninger med avancerede funktioner såsom redaktion

    Samarbejd i realtid med brugere på det samme netværk

    Mere end blot et PDF værktøj
    Informationsstyring er kritisk for virksomhedens succes og omdømme. Power PDF Advanced kan give konkrete forretningsbesparelser med reelt afkast på dokumentproduktivitet, sikkerhed og samarbejde.

    Adresser dine PDF-forretningsbehov!
    Funktionerne i Power PDF Advanced giver din virksomhed mulighed for at forbedre og sikre din PDF-arbejdsgang med:

    Intuitiv oprettelse af udfyldelig form
    Scan let formularer let og konverter til interaktive PDF-formularer med felter, afkrydsningsfelter, signaturfelter og mere.

    Enkel filkonvertering
    Konverter hurtigt og nøjagtigt dokumenter fra Word og andre filformater til PDF og tilbage igen.

    Realtime samarbejdsværktøjer
    Opret, rediger, kommenterer og markerer PDF-dokumenter sammen med andre brugere på det samme netværk.

    Udvidet beskyttelse af dine kritiske dokumenter
    Beskyt din virksomhed med centralt styret og udvidet sikkerhed, der implementerer begrænsninger til dokumentadgang og holder følsomme data låst.

     

    Learn More
  20. Adobe Acrobat Standard 2017
    1.799,00 DKK

    + Dette produkt er en OEM licens, hvilket betyder at det IKKE er et abonnement.

     

    Denne Standard-udgave af Adobe Acrobat giver dig funktionaliteten til at oprette, åbne, redigere og modificere PDF-dokumenter i alle afskygninger.


    Hvad kan Adobe Acrobat Standard?

    Udover at redigere dokumenter, kommentere dem, tilføje effekter, vandmærker og signaturer, så kan Adobe Acrobat eksportere dine PDF-dokumenter til en forskelligartethed af formater, indbefattet HTLM og Postscript.

    Du kan oprette PDF-dokumenter fra forskellige kilder, indbefattet filer, scannede dokumenter og hjemmesider. Du kan også kombinere og sammenflette dokumenter, oprette en PDF portefølje og bruge en mængde værktøjer til at tilføje multimedia, skabe PDF former, tilføje digitale signaturer m.m.


    Adobe hjælper med OCR-scanninger

    En stor fordel ved Adobe Acrobat er, at applikationen også understøtter OCR scanning af dokumenter, Dette betyder, at du kan scanne et dokument til din computer og Adobe Acrobat vil omdanne det til tekst, som du kan redigere.

    Nøjagtigheden og denne Adobe Acrobats hastighed er imponerende og udelukker nødvendigheden af en tredjeparts OCR software.

    Learn More

Set Descending Direction

20 Item(s)