Software til virksomheder

I vores kategori Erhverv, har vi samlet alle de produkter som egner sig til erhverv. Søger du erhvervssikkerhed, office, windows, backup eller PDF programmer, så er det den helt rigtige kategori du har valgt. Det kan også være du søger Adobe Photoshop CC eller resten af Adobe CC løsningerne, så tilbyder e-Gear.dk alle de store Adobe CC pakker både som enkeltstående eller den store Adobe Creative Cloud med alle løsninger inkluderet i pakken. Erhvervssikkerhed om du er en lille eller mellemstor virksomhed er blevet vigtigere end nogensinde, derfor har vi hos e-Gear.dk samlet de bedste løsninger til SMV virksomheder, som blandt andet omfatter BullGuard Small Office eller AVG Business.

+ Husk at hvis du skal bruge et større antal windows eller office licenser, så er du altid velkommen til at kontakte os på support@e-gear.dk, så vi kan finde den rigtige løsning til dit behov.

+ Er du en IT-virksomhed, så kan du blive en del af vores forhandlernetværk, hvor vi tilbyder special løsninger på køb af software. Vil du vide mere så skriv til support@e-gear.dk

Hos e-Gear.dk er vi i tæt dialog med vores producenter og laver løbende test af deres produkter, med fokus på vores kunder og deres behov. Med udgangspunkt i nem administration, højt sikkerhedsniveau og naturligvis det økonomiske asspekt, udvælger vi kun de bedste løsninger på markedet. Er du en såkaldt SMV virksomhed med 10 eller flere "ja faktisk ubegrænset antal medarbejdere i virksomheden", med behov for sikkerhed og nem administration fra én enkelt enhed?

Set Descending Direction

29 Item(s)

  1. Winoptimzer
    179,00 DKK

    Giver din windows installation et grundigt boost

    Perfekt til Windows 11!

    Windows er fantastisk - men der er altid plads til forbedring. Det er her, Ashampoo WinOptimizer 25 kommer ind i billedet! Operativsystemer har nemlig tendens til over tid at blive langsommere, ustabile og rodede. Vigtige indstillinger mangler også enten eller er skjult dybt inde i systemet. Og så er der den konstante indtrængen i privatlivets fred, der blev introduceret med Windows 10 og 11, som blev navngivet med eufemismen "telemetri". WinOptimizer 25 sætter en stopper for dette hurtigt, nemt og effektivt! Det pisker din pc i gang og får den til at føles som ny igen. Lad WinOptimizer rengøre, optimere og beskytte din maskine og nyd en hurtig, ren og sikker Windows-pc med intakt privatliv - altid!

     

    Genvejen til et bedre Windows!

    Med WinOptimizer slippe af med uønskede data, fx websøgninger, løs fejl i registreringsdatabasen, fjern ødelagte genveje og deaktiver unødvendige tjenester som blandet andet er med til at sløve din installation. WinOptimizer er udviklet til at sikre din ydeevne, sikkerhed og stabilitet!

    Optimer dine sikkerheds-, system- og autostartindstillinger med et enkelt klik! Gendan dine systemressourcer og nyd hurtigere opstartstider og en behagelig Windows-oplevelse takket være mere tilgængelig hukommelse. Naturligvis er alle funktioner fremtidssikre og klar til de nyeste Windows-opdateringer.


    Hurtigere overblik

    WinOptimizer er den hurtigste måde at få et detaljeret billede af dit system og samt øjeblikkelig adgang til vigtige funktioner. "Rengør, optimer og få vitale informationer omkring dine systemer". Du får altid de nyeste detaljer om disse vigtige opgaver - inklusive fuld funktionsadgang! Der er ikke længere behov for manuelt at åbne moduler, og slette enkeltvis! Du finder værdifulde detaljer som statusopdateringer på dit registeringer, installationer, tvivlsomme tjenester eller trusler til beskyttelse af personlige oplysninger, alt sammen pænt arrangeret i det nye dashboard.


    Sig nej tak til uønskede browserudvidelser

    Browsere er ikke kun dit vindue til internettet, men trues af ondsindede udvidelser, der tærer på din computer eller udspionerer dig. Du er sandsynligvis fortrolig med værktøjslinjer, men chancen er for, at du kender til alle udvidelser der er installeret i din browser er oftest langt mindre. Der er muligvis installeret adons i din browser, og som kun tilbyder lidt eller intet, men truer ydeevne og dit privatliv. Mange formår endda at forblive skjult for browsernes installerede udvidelseslister! Browser Extension Manager sætter en stopper for dette. Den viser alle installerede udvidelser på tværs af dine browsere og giver dig valget om at slette dem, hvis det er nødvendigt! Det tager kun et enkelt klik for at fjerne ondsindee udvidelser fra din browsere og gøre browsing på nettet lidt mere sikkert!


    Giver en stærkere pc

    Winoptimizer er synonymt med høj brugsværdi og nem håndtering. Vælger du at tilkøbe UnInstaller står du endnu bedre når det gælder optimering af din windows installation. Uninstaller sletter programmer ned til den sidste byte. Fjern uønskede softwareinstallationer med dybdegående rengøring på flere niveauer! Kun et fuldt opdateret system garanterer hastighed og sikkerhed. Så med en samlet pakke er du sikker på at du får fuld optimering af din windows installation og endnu vigtigere sikre dig at du har slettet dine programmer totalt.

    Learn More
  2. Windows 10 USB installationsmedie
    179,00 DKK

    Du kan anvende installationsmediet til installation eller geninstallation af Windows 10 Home eller Windows 10 Professional.

    Det USB-drev som du modtager fra os er enten fra producenten ADATA, Verbatim, Intenso, Kingston eller SanDisk. Du kan efterfølgende vælge at formatere USB-drevet og bruge det til andre formål.

    Minimumskapaciteten er på 8GB, men kan nogle gange være 16GB

    Der er normal garanti på USB-drevet.

    VIGTIGT
    Dette produkt er et USB-installationsmedie til Windows 10 Home eller Windows 10 Professional, men ikke en licensnøgle til selve produktet.

    Learn More
  3. Office 8 ashampoo
    329,00 DKK

    Dette er IKKE Microsoft Office, men et alternativ som er fuldt kompatiblet med Microsoft Office filer.

    Opret, rediger og konverter

    PDF Pro er den komplette løsning til at administrere og redigere dine PDF-dokumenter. Programmet har alt, hvad du behøver for at oprette, konvertere, redigere, sammenlægge og beskytte dine PDF-filer. Opret dokumenter der kan læses på alle enheder og anvend kryptering for at beskytte dit dokument, når det er nødvendigt. Det gode ved PDF Pro er at det er som at arbejde i word, når du opretter eller redigere dine PDF filer. Når du vælger PDF Pro får du følgende:

    Funktioner

    Opret og rediger interaktive formularer
    Sammenlign PDF-filer side-om-side
    Ny skærmbilledefunktion er perfekt til PDF-skærmbilleder
    Rediger åbne billede med den eksterne billedredigering
    Juridisk valid nummerering
    Find og erstat farver i dokumenter
    Opdel PDF-filer i mindre dokumenter med skræddersyede sidetal
    Understøtter PDF 1.4 til bagudrettet kompatibilitet
    Ny og enkel dialogboks til tekstformattering
    Nyt vindue giver hurtigere adgang til brev-, linje- og afsnitsindstillinger
    Erstat dokumentskrifttyoer for at få hurtigere filudveksling med andre PDF-programmer
    Flere meningsfulde værtøjslinjeikoner
    Enkel redigeringstilstand i stedet for "Vis", "Kommenter" og "Rediger"
    Ny menustruktur gør arbejdet nemmere
    Ny værktøjslinke med de mest anvendte programfunktioner
    Ny funktion til automatisk reparation

    Opret interaktive formularer
    PDF Pro er ikke kun ideel til at udfylde formularer, men også at oprette og redigere dine egne. Det tager kun et øjeblik at tilføje interaktive elementer, såsom valglister, afkrydsningsfelter eller indtastningsfelter i din PDF-formular. Disse formularer kan efterfølgende nemt udfyldes af alle, der bruger en almindelig PDF-læser.

    Sammenlign PDF-filer
    Side om side-visningen er et højdepunkt i PDF Pro, og giver dig mulighed for hurtigt at sammenligne to PDF-dokumenter med synkroniseret rulle-funktionalitet. Denne funktion er særligt praktisk under oversættelser, eller mens du gennemser dokumentrevisioner af den samme fil. Et enkelt klik vil afsløre selv de mindste forandringer!

    Tag skærmbilleder
    Vil du gerne udtrække dele af dit dokument som en billedfil? Det nye skærmbillede-værktøj kan hurtigt og nemt optage en vilkårlig del af dit dokument i forskellige formater, opløsninger og farvedybder, herunder understøttelse af alfakanal. Du skal bare koncentrere dig om at indfange de dele, der virkelig betyder noget for dig!

    Nem nummerering af filer
    Har du behov for at anvende unikke numre og / eller dato / klokkeslæt til flere PDF-filer, fx løbende fakturaer? Den nye nummereringsfunktion gør det muligt. Behandl et ubegrænset antal filer samtidigt eller hele mapper og tilføj nemt numre eller tekst, fx sidehoved og -fod, stempler osv.

    Gnidningsfri billedredigering via eksterne programmer
    Dette lyder måske bekendt: Du skal redigere et billede, der er indlejret i en PDF med et eksternt billedredigeringsprogram. Normalt skal du eksportere billedet, åbne det i det eksterne redigeringsprogram, gemme ændringerne og derefter genimportere det til PDF-filen. Med Ashampoo PDF Pro åbnes billede i dit foretrukne billedbehandlingsprogram, og når du trykker på "Gem", spørger Ashampoo PDF Pro om du ønsker at vende ændringeren i dit PDF-dokument.

    Find og erstat farver
    Nogle gange er det nødvendigt at ændre farvetyplogi i et helt dokument, fx for at tilpasse dokumentet virksomhedens eller projektets nye krav. Den nye "find og erstat"-funktionalitet gør det nemt: Vælg blot den farve, der skal udskiftes samt erstatningsfarven - og Ashampoo PDF klarer arbejdet. Spar tid og kræfter med de nye funktioner i PDF Pro!

    Splinterny brugergrænseflade
    Hvis du har brugt PDF Pro før, vil du hurtigt opdage en stor forandring: Brugergrænsefladen er blevet fuldstændigt opdateret, og ikonerne på værktøjslinjen er blevet gentænkt og -designet. Derudover har programmet nu berøringsfølsomme knapper.

    Konverter dokumenter til Word og andre formater
    PDF Pro har en moderne OCR-motor, der konverterer scannede tegn til redigerbar tekst. Naturligvis understøtter programmet også gnidningsløse filintegration med Microsoft Word.

    Find og erstat på få sekunder
    PDF Pro's "find og erstat"-funktionalitet går langt videre end det, du finder i andre PDF-programmer. Du kan ikke alene erstatte tekst med ét klik, men også erstatte hyperlinks, skrifttyper og farver. Det er den hurtigste og nemmeste måde at tilpasse og ændre designet af dit dokument på, og du kan endda anvende denne funktion på tværs af flere filer.

    Kommenter, rediger og fremhæv
    PDF Pro er den nemme måde at tilføje kommentarer til dine PDF-filer, fremhæve vigtige passager eller tilføje afklarende tegninger. Indbyggede stempler som "Godkendt!" eller "Fortroligt!" hjælper dig endvidere med at markere dine dokumenter korrekt.

    Opret nemt PDF-filer
    Ashampoo PDF Pro opretter PDF-filer i høj kvalitet, der kan dannes via alle Windows-programmer med udskriftsfunktionalitet. Vælg blot "Udskriv" i ethver program og vælg "Ashampoo PDF" som printer. Ashampoo PDF Pro kan om nødvendigt nedskalere billeder automatisk, fx til online publikation.

    Alsidig ændringssporing og stavekontrol
    Med PDF Pro kan du ændre, tilføje, slette og formatere tekstafsnit eller hele sider. Programmet kan markere seneste ændringer takket være den indbyggede ændringssporing for at hjælpe dig med dokumentrevisioner. Den integrerede stavekontrol hjælper dig med at undgå stave- og trykfejl og orddelingen får dine tekster til at se professionelle ud.

    Dokumentbeskyttelse med 128 bit AES-kryptering
    Takket være stærk AES-kryptering er dine PDF-filer beskyttet mod uautoriserede og uønskede handlinger som fx åbning, redigering, udskrivning eller tekstudvinding. Du bestemmer hvad modtagere skal kunne gøre med dine filer. Du kan også permanentog uigenkaldelig udhviske følsomme oplysninger.

    Udfyld og udskriv formularer
    PDF giver dig ikke kun mulighed for at udfylde interaktive formularer, men understøtter også almindelige former, der blev oprettet som PDF-dokumenter hos offentlige myndigheder. Spar tid og udfyld dine formularer på din pc i stedet for at udskrive og udfylde dem på den gammeldags måde.

    Indsæt og brug nemt billeder fra PDF-filer.
    Arbejdet med grafik og tegninger er nemt med PDF. Indsæt, rediger, flyt og beskær genstande efter behov. Du kan endda bruge dem som vandmærker til at beskytte din intellektuelle ejendom eller klone dem for nemt genbrug en anden gang.

    Formater, revider eller omkomponer
    Revidering af dokumenter er en leg med PDF. Omarranger og slet eller beskær og roter enkelte sider, som du finder passende. Du kan endda indsætte sider fra andre PDF-dokumenter eller kombinere flere dokumenter til en enkelt fil med utrolig lethed.

    Den universielle PDF-applikation - opret, rediger og konverter
    Leder du efter et gratis PDF-redigeringsprogra? Søg ikke længere. Du kan bruge Ashampoo PDF Pro 2 gratis i 10 dage, plus 20 hvis du gennemfører den gratis registrering efterfølgende! Her er din chance for at nyde en hel måned med PDF-visning, -redigering, -konvertering og gratis oprettelse!

    Learn More
  4. Microsoft 365 Personal
    369,00 DKK

    Med Microsoft Office 365 Personal kan du installere og anvende de populære moduler fra Microsoft Office kontorpakken på din computer via et abonnement som løber i 12 måneder ad gangen. Kan installeres under Windows og Mac.

    Microsoft Office 365 Personal indeholder:

    Microsoft Word
    Microsoft Excel
    Microsoft PowerPoint
    Microsoft OneNote
    Microsoft Outlook
    Microsoft Publisher (kun til pc)
    Microsoft Access (kun til pc)


    Licensnøglens omfang

    Du kan installere Office 365 Personal på 5 computere/enheder. De 5 computere/enheder du installerer på kan være Windows, Mac, Android, iPad og iPhone.


    Online lagerplads

    Med til Microsoft Office 365 Personal får du 1 TB lagerplads via tjenesten OneDrive. Du kan selv disponere over hvilke filer og data du uploader til din OneDrive konto, der i princippet fungerer som en glimrende backup-funktion. Alt data lagret på din OneDrive konto bliver løbende synkroniseret til de andre enheder som du tilgår kontoen med.


    Skype taletid

    Hver måned får du med Microsoft Office 365 Personal 60 minutter taletid via Skype. Forbruget dækker opkald til mobiltelefoner i 8 lande/områder og opkald til fastnettelefoner i mere end 60 lande/områder.


    Kan jeg installere Office 365 Personal på min Mac?

    Programmerne, som er tilgængelige for Mac-brugere, og deres versionsnumre kan være forskellige fra dem, der er tilgængelige for pc-brugere. Hvis du har et aktivt Office 365 Home-, Office 365 Personal- eller Office 365 University-abonnement samt tilgængelige installationer, kan du installere Office med Word-, Excel-, PowerPoint- og Outlook-programmerne på din Mac. OneNote til Mac fås som en separat download fra Mac App Store. Programmerne Publisher og Access er ikke tilgængelige til Mac.


    Hvad med Office 365 på andre styresystemer?

    Office 365, i både "Home" og "Personal" udgaven, kan installeres på følgende styresystemer og enheder:

    Windows-tablet
    Windows Phone
    iOS
    Android

    Dog er det vigtigt at være opmærksom på, at det er ikke alle modulerne i Office-pakken som er tilgængelige på disse styresystmer/enheder. Se vores oversigt her som er direkte fra Microsofts egen hjemmeside:

    Windows-tablet: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher og Access. Windows 8 eller nyere er påkrævet. Office Mobile-programmer (Word, Excel, PowerPoint og OneNote) kræver Windows 10.

    Windows Phone: Office Mobile-programmer (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail og Outlook-kalender) kræver Windows 10.

    iOS: Office til iPad og iPhone (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail og Outlook-kalender) kræver iOS 8.0 eller nyere. Office til iPad Pro kræver iOS 9.0 eller nyere.

    Android: Office til Android (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail og Outlook-kalender) kan installeres på tablets og telefoner, der opfylder følgende kriterier: Kører Android KitKat 4.4 eller nyere og har en ARM-baseret processor eller en Intel x86-processor.


    Detaljeret beskrivelse

    Microsoft Word - I det nye læse/redigere arbejdsområde bevæger teksten sig automatisk og kontinuerligt i spalter for at opnå en lettere læsning på skærmen. Færre menuer betyder mere koncentreret fokus på dit indhold, kun ledsaget af værktøjer, som tilfører værdi til din læsning. Åbn en PDF i Word og foretag redigering af indhold så som afsnit, lister og tabeller, som om du frembragte det i Word - gem indholdet igen direkte i PDF filformatet. Vis din stil og professionalisme med skabeloner, der sparer meget tid. Find skabeloner i mere end 40 kategorier.

    Microsoft Excel - I Excel har hvert regneark sit eget vindue, hvilket der gør det lettere at arbejde på to regneark på samme tid – det gør det desuden en del lettere, når du arbejder på to skærme. Du vil finde adskillige nye funktioner vedrørende matematik, formler, trigonometri, statistisk, dato og klokkeslæt, opslag og henvisning, logik og kategorier af tekstfunktion. Den nye ”Anbefalede diagrammer” knap på menuen giver dig mulighed for at vælge ud fra en mangfoldighed af diagrammer, som er de rette for dine data. Beslægtede typer af diagrammer, som punktdiagrammer og boblediagrammer er samlet under én hat.

    Microsoft OneNote - Tegn, slet og redigér med en let, glidende bevægelse af din finger, stylus eller mus på enhver berøringsegnet udstyrsenhed, så som en tablet computer eller iPad. Hvis det er nødvendigt for dig at dele dine håndskrevne notater og du er interesseret i læsbarhed, kan OneNote automatisk omdanne din håndskrift til tekst. Det forbedrede ”Send til OneNote” værktøj gør det nemmere end nogensinde at udklippe hvad som helst, du ser på din skærm, f. eks sende en hjemmeside eller et helt dokument til en notebook-sektion, som automatisk bliver gemt og arkiveret, som en del af din notebook. Du kan også oprette eller importere Excel regneark og Visio diagrammer inden for OneNote og redigere deres information på plads i dine noter.

    Microsoft PowerPoint - Præsentationsmodulet gør der muligt for dig at se dine notater på din skærm, mens tilhørerne kun ser lysbilledet. I tidligere lanceringer var det vanskeligt at finde ud af, hvem der så hvad på hvilken skærm. Den forbedrede visning løser den forvirring og gør den nemmere at arbejde med. Ikke mere stirren på objekter på dine lysbilleder for at se, om de er arrangeret korrekt. Smart Guides kommer automatisk til syne, når dine objekter, så som billeder, skikkelser m.m., er tæt ved at være præcise og de fortæller dig også, når objekter er afbalancerede. PowerPoint supporter nu flere multimedia formater, så som .mp4 og .mov med H.264 video og Advanced Audio Coding (AAC) lyd og yderligere høj-definitions indhold. PowerPoint indbefatter flere indbyggede codecs, således at du ikke behøver installere dem for at visse filformater skal fungere.

    Microsoft Outlook - Modulet People Card samler alle de væsentlige detaljer om en kontakt på ét sted: Telefon, e-mail, adresse, firma, info, opdatering af social medier og endog hvorvidt de er tilgængelige. Fra kalenderen kan du planlægge et møde, sende en øjebliksbesked, eller give de kontakter et opkald, således at det bliver et centralt medie for al kommunikation. Din kalender kan fortælle dig langt mere end blot tidspunktet for din næste aftale. Du kan tilføje din lokale vejrudsigt sideløbende med de aktuelle forhold. Modtag e-mails, aftaler og kontakter fra Outlook.dk og Outlook.com (tidligere Hotmail) - alt sammen bekvemt leveret ind i din Outlook brugerflade.

    Learn More
  5. Ashampoo PDF Pro
    379,00 DKK

    PDF Pro er den komplet løsning til at administrere og redigere dine PDF-dokumenter. Programmet har alt, hvad du behøver for at oprette, konvertere, redigere, sammenlægge og beskytte dine PDF-filer. Opret dokumenter der kan læses alle enheder og anvend kryptering for at beskytte dine dokumenter, når det er nødvendigt.

    Dine PDF-filer er nu lige så let redigerbare som Word-dokument! Oprettelse og redigering af interaktive formularer er nu nemmere end nogensinde. Side om side-visningen hjælper med at sammenligne to PDF-filer, og den nye skærmbillede-funktionalitet giver perfekte skærmbilleder af dit dokumentindhold. Nummereringsfunktionen er perfekt til at gennemgå både små og store dokumentarkiver, og understøttelsen af PDF 1.4-formatet sikrer fremragende bagudrettet kompatibilitet! Udskift farver i hele dokumenter, opdel PDF-filer i mindre filer og drag fordel af den nye redigeringstilstand og en bedre menustruktur og mere meningsfulde værktøjslinjer, der tilsammen giver større visuel klarhed og dermed hurtigere resultater!

    Når du vælger PDF Pro 3 får du mulighed for:

    Opret og rediger interaktive formularer
    Sammenlign PDF-filer side-om-side
    Ny skærmbilledefunktion er perfekt til PDF-skærmbilleder
    Rediger åbne billede med den eksterne billedredigering
    Find og erstat farver i dokumenter
    Juridisk valid nummerering
    Opdel PDF-filer i mindre dokumenter med skræddersyede sidetal
    Understøtter PDF 1.4 til bagudrettet kompatibilitet
    Ny værktøjslinke med de mest anvendte programfunktioner
    Ny funktion til automatisk reparation
    Sammensæt PDF-dokumenter til én fil
    Træk og slip for at sammensætte PDF-dokumenter til én fil
    Opret PDF-portfolier
    Træk og slip billeder for at oprette hele fotoalbummer
    Automatisk tekstombrydning
    Spor dokumentændringer
    Indbygget stavekontrol
    Brug orddeling
    Indsæt sider
    Beskær sider
    Anvend sideoptælling
    Sorter, slet og roter sider
    Brug sidehoved og sidefod
    Anvend vandmærker
    Beskær indkluderede billeder
    Søg og erstat skrifttyper
    Søg og erstat på tværs af dokumenter
    Søg efter links

    Brug det på 1 PC i din husholdning

    PDF Pro er ikke kun ideel til at udfylde formularer, men også at oprette og redigere dine egne. Det tager kun et øjeblik at tilføje interaktive elementer, såsom valglister, afkrydsningsfelter eller indtastningsfelter i din PDF-formular. Disse formularer kan efterfølgende nemt udfyldes af alle, der bruger en almindelig PDF-læser.

    PDF Pro har en moderne OCR-motor, der konverterer scannede tegn til redigerbar tekst. Naturligvis understøtter programmet også gnidningsløse filintegration med Microsoft Word.

    Med "find og erstat"-funktionalitet går langt videre end det, du finder i andre PDF-programmer. Du kan ikke alene erstatte tekst med ét klik, men også erstatte hyperlinks, skrifttyper og farver. Det er den hurtigste og nemmeste måde at tilpasse og ændre designet af dit dokument på, og du kan endda anvende denne funktion på tværs af flere filer.

    PDF Pro opretter PDF-filer i høj kvalitet, der kan dannes via alle Windows-programmer med udskriftsfunktionalitet. Vælg blot "Udskriv" i ethver program og vælg "PDF" som printer. Ashampoo PDF Pro kan om nødvendigt nedskalere billeder automatisk, fx til online publikation.

    PDF giver dig ikke kun mulighed for at udfylde interaktive formularer, men understøtter også almindelige former, der blev oprettet som PDF-dokumenter hos offentlige myndigheder. Spar tid og udfyld dine formularer på din pc i stedet for at udskrive og udfylde dem på den gammeldags måde.

    PDF Pro 2 har alt hvad du skal bruge når det gælder om at oprette, redigerer og læse pdf filer.

    Learn More
  6. Microsoft Windows 10 Professional til Mac
    399,00 DKK

    Rent teknisk, så kan du på en Mac-computer afvikle to styresystemer ved siden af hinanden - nemlig Mac OS og Microsoft Windows. Eneste krav er, at din Mac understøtter "Boot Camp Assistant". Læs nedenfor om din Mac lever op til kravene.


    Krav til din Mac
     
    Disse Mac-modeller understøtter Boot Camp og installation af Windows 10 Pro i 64-bit udgaven:
     
    MacBook Pro (2012 og nyere)
    MacBook Air (2012 og nyere)
    MacBook (2015 og nyere)
    iMac Pro (2017)
    iMac (2012 og nyere)
    Mac mini (2012 og nyere)
    Mac Pro (ultimo 2013)

    Kilder: https://support.apple.com/da-dk/HT204990
     
     
    Anbefalet installation
     
    For at gennemføre en korrekt installation af Windows 10 på din Mac bør du følge denne vejledning som vi har skrevet - læs den via dette link. Vi har medsendt downloadlinks til de installationsfilerne i leveringsmailen og du bedes venligst benytte disse.


    Specifikationer
     
    - Produktbeskrivelse: Windows 10 Professional
    - Produkttype: Elektronisk Software Download
    - Licensering: OEM
    - Licensomfang: 1 Mac
    - Levetid: ubegrænset
    - Sprog: Dansk, Engelsk, Tysk osv.

    Learn More
  7. Bitdefender Small Office Security
    439,00 DKK

    Bitdefender Small Office Security er en sikkerhedsløsning som er målrettet den mindre virksomhed som har et begrænset antal computere og enheder som skal sikres imod online trusler.

    Du kan installere Bitdefender Small Office Security på Windows, Mac, Android og iOS enheder - i alt op til 5 enheder.

    Learn More
  8. Microsoft 365 Family
    579,00 DKK

    Microsoft 365 Family, er det gamle Microsoft Office 365 Home. Men det indeholder præcis det samme og er faktisk helt det samme bare med et nyt navn. Følgende Office-programmer følger med i pakken:

    Microsoft Word
    Microsoft Excel
    Microsoft PowerPoint
    Microsoft OneNote
    Microsoft Outlook
    Microsoft Publisher
    Microsoft Access

    Her er højdepunkterne ved Microsoft 365 Family:

    - 1 TB OneDrive-skylagerplads til hver bruger

    - 60 minutters Skype-taletid pr. måned til mobil- og fastnettelefoner til hver bruger


    Antal enheder

    Microsoft 365 Family kan installeres på 5 enheder for hver af de 6 bruger, som abonnementet kan deles af i alt (30 installationer) Du kan fordele de licenserne på forskellige computere og enheder. Du kan frit installere de licenserne på tværs af følgende computere/enheder:

    Windows-computer, Macintosh-computer, Windows-tablet, eller Apple iPad (du vælger selv hvordan du kombinerer dine 5 licenser på de 5 enheder til mobiltelefon og de 5 enheder til tablets). Du kan få adgang til dine dokumenter online via Office Mobile-apps til iPhone, Android mobiltelefoner og Windows Phone.


    1 TB online lagerplads

    Via Microsofts online service OneDrive får alle brugere af Office 365 som udgangspunkt 1 TB gratis online lagerplads. Så snart du har aktiveret dit abonnement på Microsoft 365 Family kan du dele abonnementet med andre medlemmer af din husstand, hvert medlem som inkluderes i Office 365 abonnementet får 1 TB ekstra lagerplads via OneDrive. Du kan brug lageret til dokumenter, fotografier og videoer, så du kan redigere og dele dem fra stort set overalt og på alle dine enheder.


    Altid opdateret

    Så længe du har et aktivt abonnement på Microsoft 365 Family bliver alle Office-programmer, som du har installeret på din computer/enhed, altid opdateret til de nyeste versioner så snart nye opdateringer er tilgængelige fra Microsofts side - så dine installerede versioner af Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher og Access er altid 100% opdateret!


    Microsoft 365 Family på mobiltelefon

    På din mobiltelefon kan du anvende Office Mobile som er en slags mobil-version af Microsoft 365 Family, der tillader at du kan læse og redigere Office-dokumenter via din mobiltelefon. Office Mobile kan anvendes på en Windows Phone, iPhone og Android mobiltelefon. Redigerer du dokumenter via Office Mobile, så vil den oprindelige formatering blive bibeholdt. Office Mobile er præinstalleret på Windows Phone, hvorimod du selv skal downloade den relevante app med din iPhone eller Android mobiltelefon.


    Kan jeg installere Microsoft 365 Family på min Mac?

    Modulerne som er tilgængelige for Mac-brugere, og deres versionsnumre, kan være forskellige fra dem, der er tilgængelige for pc-brugere. Hvis du har et aktivt Office 365 Home-, Office 365 Personal- eller Office 365 University-abonnement samt tilgængelige installationer, kan du installere Office med Word-, Excel-, PowerPoint- og Outlook-programmerne på din Mac. OneNote til Mac fås som en separat download fra Mac App Store. Programmerne Publisher og Access er ikke tilgængelige til Mac.


    Hvad med Microsoft 365 Family på andre styresystemer?

    Microsoft 365 Family, i både "Home" og "Personal" udgaven, kan installeres på følgende styresystemer og enheder:

    Windows-tablet
    Windows Phone
    iOS
    Android

    Dog er det vigtigt at være opmærksom på, at det er ikke alle modulerne i 365-pakken som er tilgængelige på disse styresystmer/enheder. Se vores oversigt her som er direkte fra Microsofts egen hjemmeside:

    Windows-tablet: Office 2016-versioner af Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher og Access. Windows 8 eller nyere er påkrævet. Office Mobile-programmer (Word, Excel, PowerPoint og OneNote) kræver Windows 10.

    Windows Phone: Office Mobile-programmer (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail og Outlook-kalender) kræver Windows 10.

    iOS: Office til iPad og iPhone (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail og Outlook-kalender) kræver iOS 8.0 eller nyere. Office til iPad Pro kræver iOS 9.0 eller nyere.

    Android: Office til Android (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail og Outlook-kalender) kan installeres på tablets og telefoner, der opfylder følgende kriterier: Kører Android KitKat 4.4 eller nyere og har en ARM-baseret processor eller en Intel x86-processor.


    Support

    Microsoft yder support og hjælp til de problemstillinger du måtte have med Microsoft 365 Family, både via telefon, e-mail og online chat.

    Learn More
  9. SoftMaker FlexiPDF Pro
    599,00 DKK

    Opret eller rediger PDF'er så let som at arbejde i word

    Med FlexiPDF kan du!

    Opret, redigere, kommenterer, underskrive og beskytte dine PDF-filer hurtigt og nemt.
    I FlexiPDF Professional konverterer indbygget automatisk karaktergenkendelse (OCR) sider fra scanneren til redigerbare og søgbare PDF-filer.
    FlexiPDF er et uundværligt værktøj for alle, der arbejder med PDF-filer.

    og meget mere!



    Rediger teksten til PDF'er, som hvis du arbejde i Word.

    Med FlexiPDF kan du ændre, tilføje, slette og formatere tekst i PDF-filer på tværs af afsnit, kolonner og sider.

    Den indbyggede flersproget stavekontrol hjælper med at undgå skrivefejl, og automatisk bindestreg sikrer, at din tekst ser godt ud.

    Du kan søge og erstatte ikke kun tekst, men også skrifttyper og farver, hvilket giver dine dokumenter et nyt look med et enkelt klik. Det er lige så let at søge og udskifte i hyperlinks eller endda på tværs af flere filer.

    Arranger sider frit
    Vil du slette en bestemt side fra en PDF? Indsæt en tom side for yderligere redigering? Opdele en flersidet PDF i flere enkeltsidede dokumenter?

    Det er Intet problem. FlexiPDF giver dig mulighed for at omarrangere PDF-dokumenter, præcis efter dine ønsker. Tilføj, omarranger og slet sider. Beskær og rotér sider, indsæt sider fra andre PDF-filer eller kombiner flere PDF-filer i én samlet fil.



    Kommenter og fremhæv

    Nogle PDF-filer går gennem flere hænder, og typisk kan der være behov for at tilføje bemærkninger til bestemte sektioner.

    FlexiPDF giver dig mulighed for at indsætte kommentarer i PDF-filer, fremhæve vigtige detaljer med tegninger og fremhæve tekstpassager med den farvede markør. Du kan også markere dokumenter med forudindstillede og brugerdefinerede frimærker, f.eks. "Godkendt" eller "Fortroligt."



    Grafik og tegninger

    FlexiPDF tilbyder alt hvad du har brug for for at forbedre dine PDF-filer med billeder og tegninger.

    Med FlexiPDF kan du indsætte og redigere grafik og tegninger i PDF-filer, hvor du vil og som du vil. Det er let at flytte eller beskære fotos og grafik eller tilføje dem til sider som vandmærker. Du kan også klone grafiske elementer fra en side til en anden for hurtigt at oprette gentagne elementer.

    Hvis du har brug for særlig kompakte PDF-filer til offentliggørelse på internettet, komprimerer FlexiPDF grafik til den lavere opløsning, efter dine ønsker.

    Redigere indlejrede billeder i et eksternt billedredigeringsprogram. Når du er færdig med at redigere, opdateres de automatisk på PDF-siden.

    Vil du eksportere en del af en PDF-side som et billede? Det er helt enkelt med FlexiPDFs nye snapshot-værktøj: marker bare et område med musen og gem det som et snapshot.


    Gennemgå og oversæt

    Den nye sammenligning side om side: praktisk med oversættelser og ellers

    FlexiPDF Professional kan eksportere indholdet af en PDF til et format der er egnet til oversættelse ved hjælp af populære oversættelsesværktøjer såsom SDL Trados Studio, MemSource og MemoQ.

    Efter oversættelse kan teksten importeres tilbage til PDF-filen. FlexiPDF placerer den oversatte tekst nøjagtigt, hvor den originale tekst tidligere var.

    Du kan bruge den nye sammenligningsfunktion side om side til at sammenligne to PDF-filer og til at rulle dem synkront - praktisk ikke kun til sammenligning af oversatte PDF-filer, men også til sammenligning af forskellige versioner af den samme PDF-fil.

    Hvis du ønsker at revidere et dokument, kan du aktivere sporede ændringer, så alle dine redigeringer og sletninger fremhæves i farve.


    Indsæt interaktive former som kan udfyldes af andre

    Rediger og opret fleksible PDF-formularer med FlexiPDF Professional.

    FlexiPDF giver dig mulighed for ikke kun at udfylde interaktive formularer, men også de meget mere almindelige statiske formularer, der er gemt som PDF-filer. Da organisationer ofte kun leverer sådanne statiske formularer, sparer FlexiPDF dig tid, du ellers ville bruge til at udskrive formularerne og udfylde dem med hånden.

    FlexiPDF Professional går et skridt videre ved at give dig mulighed for at oprette dine egne interaktive formularer - inklusive interaktive afkrydsningsfelter, markeringslister, inputfelter osv.


    Beskyt dine dokumenter

    Med FlexiPDF kan du sikre dine dokumenter, før du deler dem.

    Takket være den indbyggede sikre AES-kryptering kan PDF-filer beskyttes mod åbning, redigering, udskrivning eller kopiering af tekst. Du bestemmer, hvad modtageren af ​​en PDF-fil har lov til at gøre.

    Hvis et PDF-dokument indeholder fortrolig tekst eller grafik, giver FlexiPDF Professional dig mulighed for at redaktere dem, så sådanne følsomme oplysninger ikke kan læses eller gendannes.

    Learn More
  10. SoftMaker Office Standard 2021
    599,00 DKK

    Dette er IKKE Microsoft Office, men et billigere alternativ som er fuldt kompatiblet med Microsoft Office filer.

    SoftMaker Office Standard 2021 er et kraftig Office-suite
    Fungerer på tre operativsystemer: Windows, macOS og Linux.
    Dette er et engangskøb. Fremtidige opgraderinger kan købes med rabat.
    Licenseret til 5 computere fra samme husstand eller 1 computer i din virksomhed.

    Søger du et skarpt men billigere alternativ til Microsoft Office, men forsat ønsker samme layout og muligheder både når det gælder word, excel og powerpoint, så er SoftMaker Office 2021 et rigtig godt valg.

    SoftMaker Office 2021 til Windows, Mac og Linux tilbyder et lyshurtigt og brugervenligt alternativ til Microsoft Office. Det bruger Microsoft-formaterne DOCX, XLSX og PPTX som standardfilformater, så du er fri for den irriterende import og eksport. Inkluderer TextMaker 2021, PlanMaker 2021, Præsentationer 2021 og BasicMaker 2021 ( BasicMaker virker dog kun til windows). Inkluderer eksport til Adobe PDF (Portable Document Format) til hurtig og nem online distribution som PDF.

    SoftMaker Office 2021 er tilgængelig er lavet som et engangskøb. Dette betyder grundlæggende at du når du har betalt for dit office, så er det dit og kræver ikke løbende betalinger. Det skal dog siges at når der kommer en ny udgave af produktet, så kan man som tidligere kunde opgraderer billigere, for at få den seneste udgave. Men alle løbende opdateringer i den pågældende udgave er inkluderet i prisen.

    SoftMaker er bestående af tekstbehandler TextMaker 2021, regneark-appen PlanMaker 2021 og præsentationsværktøj Præsentationer 2021, SoftMaker Office 2021 inkluderer alt, hvad du skal bruge for at kunne begå dig med en almindelig kontor software løsning, inklusiv fuld support til Microsoft Office-filformater.

    Herunder kan du se en video som går mere i dyben med hvad du køber når du vælger en SoftMaker løsning.




    Nye skabeloner er tilføjet for at gøre det lettere for både begyndere og eksperter at komme i gang med dokumentoprettelse. Der er også nye DTP-stilfunktioner, der gør det lettere at oprette meget professionelle dokumenter let. Hvis du opretter komplicerede dokumenter, kommer den fornyede Navigator-sidefelt virkelig til sin styrke, hvilket gør det utroligt nemt at hoppe rundt i store dokumenter ved hjælp af miniaturer henvisninger.

    Du har blandt andet mulighed for at justere antallet af automatiske sikkerhedskopieringer, der foretages. Desuden inkluderer det muligheden for at oprette PDF-filer, muligheden for at oprette bærbare præsentationer, der kan køres på en computer uden PlanMaker installeret.

    Det, der især tiltrækker ved SoftMaker Office 2021, er licensen. Et enkelt køb giver dig ret til at installere pakken på op til fem computere over Windows, macOS og Linux, hvilket giver dig stor fleksibilitet til at arbejde med softwaren.

    Learn More
  11. Kaspersky Small Office Security
    679,00 DKK

    Din tid er kostbar. Det samme er din virksomhed. Hos Kaspersky Lab ønsker vi at beskytte begge dele. Vi vil sikre din virksomhed mod cybertrusler med løsninger, som er nemme at implementere og administrere, så du kan koncentrere dig om de vigtige ting – f.eks. at skabe indtægt.

    Kaspersky Lab beskytter flere af de ting, der har betydning for din virksomhed, uanset it-færdigheder.

    Kaspersky Small Office Security kombinerer enkeltheden af beskyttelse af hjemme-pc'er med særlige funktioner, der beskytter din virksomhed, mens medarbejdere arbejder. Med "indstil og glem"-beskyttelse til 5-25 medarbejdere beskytter den dine Windows- og Mac-pc'er og -laptops samt dine Windows-filservere, så de filer, der er vigtigst for dig, er sikret.

    Avanceret ransomware-beskyttelse og -tilbageførsel for at undgå, at et uforsigtigt klik kan låse computere

    Filkryptering og backup for at sikre dine immaterielle aktiver og forretningshemmeligheder

    Safe Money til at betale regninger og skatter online med fred i sindet

    Android-enhedsbeskyttelse, så dine medarbejdere kan arbejde sikkert fra deres personlige smartphones og tablets

    Indbygget scanning efter sårbarheder for at sikre, at de forretnings-apps, du benytter, er sikre mod indtrængen

     

    Download Kapersky Small Office Datasheet her


    PASSER SIT ARBEJDE, IMENS DU PASSER DIT

    En sikkerhedsløsning, som ikke kræver din fulde opmærksomhed, så du kan fokusere på dine forretningsprioriteter. Det beskytter dine medarbejdere uden at distrahere dem med meddelelser eller notifikationer, så de kan arbejde uforstyrret. Kaspersky Small Office Security passer bare sit arbejde, imens du passer dit.


    BESKYTTELSE MOD RANSOMWARE FOR UAGTSOMME MEDARBEJDERE

    Selv hvis en medarbejder har fulgt et ondsindet link, og ransomware forsøger at kryptere arbejdsfiler, bliver der automatisk oprettet en sikkerhedskopi af den ukrypterede fil, så du kan gendanne


    UNDGÅ SVINDEL- OG FUPFÆLDERNE PÅ NETTET

    Ekstra sikkerhedslag forhindrer tyve i at stjæle din virksomheds penge: Når du bruger onlinehandel eller anvender netbank, kontrollerer vores enestående Safe Money-teknologi, at webstedet er sikkert, og at webstedet er ægte, før siden åbnes i en særligt beskyttet tilstand (kun til PC og Mac)


    UNDGÅ SVINDEL MED KONTOOVERTAGELSE

    Password Manager gemmer og beskytter alle dine adgangskoder og værdifulde filer på tværs af alle de enheder, du bruger – du skal kun huske én adgangskode.

    Få besked, hvis din filserver har en svag adgangskode (f.eks. "1234"), eller hvis adgangskoden ikke er blevet ændret i lang tid.


    BRUGERVENLIG BESKYTTELSE AF HELE DIN VIRKSOMHED

    Flere lag af beskyttelse i én brugervenlig pakke – erfaring er ikke nødvendig for at opnå maksimal sikkerhed i din virksomhed med minimalt besvær.

    Praktisk webportal
    For at gøre det nemt for dig har Kaspersky Small Office Security som virksomhedsløsning en dedikeret portal – ksos.kaspersky.com – hvor du kan kontrollere status for din licens og udløbsdato, se de beskyttede enheder eller sende en anmodning om support, hvis du har brug for hjælp.

    Beskyttelse af Windows-filserver
    Beskyt Windows-filservere mod ransomware og cryptolockers: System Watcher registrerer og blokerer skadelig aktivitet og muliggør tilbageførsel af skadelige handlinger.

    Software Updater indeholder en liste over nye tilgængelige opdateringer til installerede programmer, hvilket gør det nemt at slette ubrugte eller forældede systemdata.

    Arbejd sikkert på mobile enheder
    Skal du arbejde på farten? Kaspersky Labs mobile sikkerhedsteknologier betyder, at du forbliver beskyttet, uanset hvor du arbejder fra – også når medarbejdere arbejder på deres egne mobile enheder. Beskyt Android-baserede smartphones og tablets – herunder funktioner til at låse, slette og lokalisere bortkomne enheder.

    Sikkert internet, e-mail og beskyttelse af personlige oplysninger
    Beskyt mod forsøg på at tage dine virksomhedsdata og dit netværk som gidsel ved at blokere skadelige websteder. Bloker mistænkelige downloads, bortfiltrer phishing-e-mails og skadelige vedhæftede filer. Søg efter og fjern uønskede og usikre browserudvidelser, og beskyt dit privatliv med særlige "spor ikke"-funktioner.

    Beskyt følsom data og personlige oplysninger
    Sikkerhedskopiering og krypteringsteknologier beskytter dine følsomme data mod brud på sikkerheden, bøder og tabt fortjeneste. En databoks giver dig et ekstra lag af sikkerhed med adgangskodebeskyttet lagring på din computer for at beskytte følsomme data mod nysgerrige blikke.

    Opbevar og overfør værdifulde filer sikkert
    Ingen anden leverandør kan matche Kaspersky fantastiske resultater i uafhængige tests. I 2018 deltog Kasperskys produkter i 88 uafhængige tests og anmeldelser. Vores produkter er blevet tildelt 73 førstepladser og har ligget i top-3 77 gange.

    Learn More
  12. Windows 10 Professional USB
    699,00 DKK

    Dette produkt er til dig der ønsker at modtage en fysisk udgave af Windows 10 Professional, som indeholder både et USB-installationsmedie og et skrabbart klistermærke med din unikke licensnøgle.


    Installation via USB-drev

    Vi har her sørget for oprettelsen af selve USB-installationsmediet og du slipper derfor selv at skulle igang med det. USB-Installationsmediet er til den danske version af Windows 10 og det indeholder installationsfiler til både 32-bit og 64-bit. Hvis der ønskes et andet sprog end dansk, så er der mulighed for at tilføje en sprogpakke efter installationen.


    Ægte licensnøgle til Windows 10 Professional

    Du modtager samtidig din unikke licensnøgle på et klistermærke, hvor en del af licensnøglen er skjult af et skraveringsfelt, som skal skrabes inden den fulde licensnøgle bliver synlig.


    Vær opmærksom på

    Installationen kræver adgang til internettet for at gennemføre aktiveringen og en Microsoft-konto er påkrævet til visse af Microsoft services.

    Learn More
  13. Office 365 Business Standard
    1.149,00 DKK

    Microsoft 365 Business Standard er en Officepakke som er målrettet virksomheder med behov for professionel mail, dokumenthåndtering og online backup til dine mobile enheder som tablet-computere og mobiltelefoner. Du har adgang til web-versionerne af følgende programmer:

    Microsoft Outlook
    Microsoft Word
    Microsoft Excel
    Microsoft PowerPoint
    Microsoft OneNote

    Samt adgang til webtjenesterne:

    Microsoft Exchange
    Microsoft OneDrive
    Microsoft SharePoint
    Microsoft Teams

    Derudover giver Office 365 Business Essential følgende fordele:

    - Mailhosting med 50 GB postkasse og brugerdefineret domænemailadresse

    - Fillagring og -deling med 1 TB online lagerplads til backup og sikkerhedskopiering af din data med OneDrive

    - Online kalender til aftaler og begivenheder

    - Professional mailsystem som kan sende filer på op til 150 MB

     

    Månedlige opdateringer

    Få de nyeste funktioner med fuldt installerede og altid opdaterede versioner af Outlook, Word, Excel, PowerPoint til Windows eller Mac, OneNote (funktionerne varierer), Access og Publisher (kun pc).


    Forbindelse og samarbejde

    Få øjeblikkelig adgang til alt, hvad dine teams kan have brug for, inklusive chat, indhold, værktøjer og personer med Microsoft Teams.


    1 TB sikkert skylager pr. bruger

    Rediger og del dokumenter, billeder og meget mere overalt på alle dine enheder med 1 TB OneDrive-lagerplads i skyen.

    Mail og kalendere

    Få e-mail i virksomhedsklasse via Outlook med en 50 GB-indbakke pr. bruger, og send vedhæftede filer på op til 150 MB. Få mere at vide


    Fungerer på tværs af flere enheder

    Få de fuldt installerede Office-apps på flere pc'er/Macs, tablets og telefoner (herunder Windows, iOS og Android)2.


    Professionel digital historiefortælling

    Med Sway kan du nemt oprette spændende, interaktive webbaserede rapporter, præsentationer, nyhedsbreve, kurser og meget mere.


    Chat og onlinemøder
    Kommuniker ved hjælp af tekst, tale- eller videoopkald med Microsoft Teams. Afhold møder på nettet ved hjælp af en-trins skærmdeling og HD-videokonferencer.

    Intelligent søgning og registrering

    Oplev indhold og ekspertise på tværs af din virksomhed med intelligent søgning på tværs af alle dine datakilder inklusive SharePoint, Delve og Office-programmer

    For aktivering af Office 365 Business er oprettelse af en gratis Business-konto påkrævet.

    Learn More
  14. Kofax Power PDF Advanced
    1.499,00 DKK

    Virksomheder med en stadig mere mobil arbejdsstyrke skal navigere mod større sikkerheds- og compliance-udfordringer. Disse udfordringer afhjælpes ofte med gratis softwareværktøjer, der tilsyneladende hjælper med at skære omkostninger. Alligevel tilbyder disse "freemium" -alternativer den funktionalitet, der er nødvendig for virksomhederne til at fungere både sikkert og effektivt. Hvorfor organisationer har brug for software med avancerede funktioner, der understøtter forretningsmæssige mål om forbedret samarbejde og sikkerhed.

    Kofax Power PDF 4 Advanced er et kraftfuldt og intuitivt værktøj designet til virksomheder til at oprette, konvertere, redigere og dele PDF-filer. Med Power PDF 4 Advanced kan din organisation optimere produktiviteten og sikkert implementere softwaren på tværs af din mobile arbejdsstyrke og hjælpe din virksomhed med at arbejde mere samarbejde og problemfrit på tværs af enheder og platforme.

    Fordele ved Kofax Avanced pdf

    Brug touch-aktiveret enhedssupport, og skift let tekst i PDF-filer

    Tag sikkerhedsforanstaltninger med avancerede funktioner såsom redaktion

    Samarbejd i realtid med brugere på det samme netværk

    Mere end blot et PDF værktøj
    Informationsstyring er kritisk for virksomhedens succes og omdømme. Power PDF Advanced kan give konkrete forretningsbesparelser med reelt afkast på dokumentproduktivitet, sikkerhed og samarbejde.

    Adresser dine PDF-forretningsbehov!
    Funktionerne i Power PDF Advanced giver din virksomhed mulighed for at forbedre og sikre din PDF-arbejdsgang med:

    Intuitiv oprettelse af udfyldelig form
    Scan let formularer let og konverter til interaktive PDF-formularer med felter, afkrydsningsfelter, signaturfelter og mere.

    Enkel filkonvertering
    Konverter hurtigt og nøjagtigt dokumenter fra Word og andre filformater til PDF og tilbage igen.

    Realtime samarbejdsværktøjer
    Opret, rediger, kommenterer og markerer PDF-dokumenter sammen med andre brugere på det samme netværk.

    Udvidet beskyttelse af dine kritiske dokumenter
    Beskyt din virksomhed med centralt styret og udvidet sikkerhed, der implementerer begrænsninger til dokumentadgang og holder følsomme data låst.

     

    Learn More
  15. Adobe Acrobat Standard 2017
    1.799,00 DKK

    + Dette produkt er en OEM licens, hvilket betyder at det IKKE er et abonnement.

     

    Denne Standard-udgave af Adobe Acrobat giver dig funktionaliteten til at oprette, åbne, redigere og modificere PDF-dokumenter i alle afskygninger.


    Hvad kan Adobe Acrobat Standard?

    Udover at redigere dokumenter, kommentere dem, tilføje effekter, vandmærker og signaturer, så kan Adobe Acrobat eksportere dine PDF-dokumenter til en forskelligartethed af formater, indbefattet HTLM og Postscript.

    Du kan oprette PDF-dokumenter fra forskellige kilder, indbefattet filer, scannede dokumenter og hjemmesider. Du kan også kombinere og sammenflette dokumenter, oprette en PDF portefølje og bruge en mængde værktøjer til at tilføje multimedia, skabe PDF former, tilføje digitale signaturer m.m.


    Adobe hjælper med OCR-scanninger

    En stor fordel ved Adobe Acrobat er, at applikationen også understøtter OCR scanning af dokumenter, Dette betyder, at du kan scanne et dokument til din computer og Adobe Acrobat vil omdanne det til tekst, som du kan redigere.

    Nøjagtigheden og denne Adobe Acrobats hastighed er imponerende og udelukker nødvendigheden af en tredjeparts OCR software.

    Learn More
  16. Adobe Acrobat DC Standard Creative Cloud på dansk
    1.899,00 DKK

    + Denne udgave af Adobe Acrobat kræver CVR-nummer ved bestilling. Licenstypen er en TLP som er egnet til små og mellemstore virksomheder.

    Denne Standard-udgave af Adobe Acrobat giver dig funktionaliteten til at oprette, åbne, redigere og modificere PDF-dokumenter i alle afskygninger. Vær opmærksom på, at denne udgave af Adobe Acrobat er abonnements-baseret og har en licensperiode på 12 måneder. Hvis du ønsker Adobe Acrobat Standard med en livslang licensperiode, så skal du klikke videre til denne udgave.


    Hvad kan Adobe Acrobat Standard?

    Udover at redigere dokumenter, kommentere dem, tilføje effekter, vandmærker og signaturer, så kan Adobe Acrobat eksportere dine PDF-dokumenter til en forskelligartethed af formater, indbefattet HTLM og Postscript.

    Du kan oprette PDF-dokumenter fra forskellige kilder, indbefattet filer, scannede dokumenter og hjemmesider. Du kan også kombinere og sammenflette dokumenter, oprette en PDF portefølje og bruge en mængde værktøjer til at tilføje multimedia, skabe PDF former, tilføje digitale signaturer m.m.


    Adobe hjælper med OCR-scanninger

    En stor fordel ved Adobe Acrobat er, at applikationen også understøtter OCR scanning af dokumenter, Dette betyder, at du kan scanne et dokument til din computer og Adobe Acrobat vil omdanne det til tekst, som du kan redigere.

    Nøjagtigheden og denne Adobe Acrobats hastighed er imponerende og udelukker nødvendigheden af en tredjeparts OCR software.


    Hvordan fungerer Adobe Acrobat Creative Cloud præcist?

    Abonnementet - denne Creative Cloud udgave af Adobe Acrobat er baseret på et årligt abonnement, der skal fornyes efter 12 måneder.

    Altid opdateret - du skal ikke længere bekymre dig om programopdateringer eller lign. Alle produkt- og sikkerhedsopdateringer, samt nye versioner af Adobe Acrobat til Creative Clouds bliver automatisk implementeret og dækket i dit aktive abonnement.

    Online lagerplads - hver bruger af Adobe Creative Cloud får stillet 20 GB online lagerplads til rådighed til backup og synkronisering af data.

    Ekspert support - du får adgang til teknisk døgnsupport (med speciel telefonlinje), samt mulighed for at kontakte Adobe-supporten på e-mail eller chat i fald det er dit behov. Vi hjælper dig altid først, men ved tekniske henvendelser kan det være nødvendigt at inddrage Adobes egen support.


    Fordele ved Creative Cloud

    - Dit abonnement er ikke knyttet til en individuel eller specifik bruger og det gør det fleksibelt for virksomheder at dedikere modulerne i Adobe Creative Clouds for Teams til netop den medarbejder eller bruger som har behov for dem - den indbyggede fleksibilitet gør, at man kan skifte eller helt overdrage abonnementet til en anden bruger uden problemer.

    - Eftersom abonnementet ikke er knyttet til en specifik bruger, så betyder det heller ikke noget at f. eks en medarbejder stopper i virksomheden. Det er nemt og hurtigt at overdrage abonnementet til en anden i virksomheden.

    - Hvis du er IT-chef eller ansvarlig for IT i virksomheden vil du også finde det meget praktisk, at du kan styre, administrere og udrulle medlemskabet/abonnementet på Creative Cloud fra ét centralt sted. I princippet behøver din kollegaer ikke blive involveret eftersom du styrer det hele - de skal blot nyde, at deres daglige arbejde er blevet nemmere med Adobe Creative Clouds for Teams.

    Learn More
  17. Adobe Acrobat Pro
    2.799,00 DKK

    + Denne udgave af Adobe Acrobat kræver CVR-nummer ved bestilling. Licenstypen er en TLP som er egnet til små og mellemstore virksomheder.

    Denne professionelle udgave af Adobe Acrobat Pro Document Cloud giver dig funktionaliteten til at oprette, åbne, redigere og modificere PDF-dokumenter i alle afskygninger. Vær opmærksom på, at denne udgave af Adobe Acrobat er abonnements-baseret og har en licensperiode på 12 måneder.


    Hvad kan Adobe Acrobat Creative Cloud?

    Udover at redigere dokumenter, kommentere dem, tilføje effekter, vandmærker og signaturer, så kan Adobe Acrobat eksportere dine PDF-dokumenter til en forskelligartethed af formater, indbefattet HTLM og Postscript.

    Du kan oprette PDF-dokumenter fra forskellige kilder, indbefattet filer, scannede dokumenter og hjemmesider. Du kan også kombinere og sammenflette dokumenter, oprette en PDF portefølje og bruge en mængde værktøjer til at tilføje multimedia, skabe PDF former, tilføje digitale signaturer m.m.

    En stor fordel ved Adobe Acrobat er, at applikationen også understøtter OCR scanning af dokumenter, Dette betyder, at du kan scanne et dokument til din computer og Adobe Acrobat vil omdanne det til tekst, som du kan redigere. Nøjagtigheden og denne Adobe Acrobats hastighed er imponerende og udelukker nødvendigheden af en tredjeparts OCR software.

    Adobe Acrobat tilbyder alle de værktøjer, du nogensinde vil få brug for til at organisere og redigere PDF-dokumenter.


    Hvordan fungerer Adobe Acrobat Creative Cloud præcist?

    Abonnementet - denne Creative Cloud udgave af Adobe Acrobat er baseret på et årligt abonnement, der skal fornyes efter 12 måneder.

    Altid opdateret - du skal ikke længere bekymre dig om programopdateringer eller lign. Alle produkt- og sikkerhedsopdateringer, samt nye versioner af Adobe Acrobat til Creative Clouds bliver automatisk implementeret og dækket i dit aktive abonnement.

    Online lagerplads - hver bruger af Adobe Creative Cloud får stillet 20 GB online lagerplads til rådighed til backup og synkronisering af data.

    Ekspert support - du får adgang til teknisk døgnsupport (med speciel telefonlinje), samt mulighed for at kontakte Adobe-supporten på e-mail eller chat i fald det er dit behov. Vi hjælper dig altid først, men ved tekniske henvendelser kan det være nødvendigt at inddrage Adobes egen support.


    Fordele ved Creative Cloud

    - Dit abonnement er ikke knyttet til en individuel eller specifik bruger og det gør det fleksibelt for virksomheder at dedikere modulerne i Adobe Creative Clouds for Teams til netop den medarbejder eller bruger som har behov for dem - den indbyggede fleksibilitet gør, at man kan skifte eller helt overdrage abonnementet til en anden bruger uden problemer.

    - Eftersom abonnementet ikke er knyttet til en specifik bruger, så betyder det heller ikke noget at f. eks en medarbejder stopper i virksomheden. Det er nemt og hurtigt at overdrage abonnementet til en anden i virksomheden.

    - Hvis du er IT-chef eller ansvarlig for IT i virksomheden vil du også finde det meget praktisk, at du kan styre, administrere og udrulle medlemskabet/abonnementet på Creative Cloud fra ét centralt sted. I princippet behøver din kollegaer ikke blive involveret eftersom du styrer det hele - de skal blot nyde, at deres daglige arbejde er blevet nemmere med Adobe Creative Clouds for Teams.

    Learn More
  18. Adobe InCopy
    3.799,00 DKK

    Et professionelt skriveværktøj for redaktører og designere, som fokuserer på at organisere tekstsektioner effektivt og som gør samarbejde omkring redigeringsopgaver meget lettere.

    Adobe InCopy er en applikation til tekstbehandling, som forbedrer samarbejdet mellem teammedlemmerne og gør det muligt for medarbejdere at arbejde på et dokument på samme tid, samtidig med at den eliminerer risikoen for indholdsoverskrivning.

    Programmet letter produktionen af digitalmagasiner, interaktive PDF og ePUB dokumenter i ubesværede omgivelser.


    Sådan bestiller du Adobe Creative Cloud

    Dette produkt kan kun bestilles med et gyldigt CVR-nummer, så du bedes bestille dette produkt som virksomhed og huske at angive dit CVR-nummer i indkøbskurven.

    Ved bestilling af et Adobe Creative Cloud abonnement, så kan der gå op til 48 timer før abonnementet er tilgængeligt. Årsagen til dette er at man ved bestilling oprettes i vores system og dette kan tage op til 24 timer hvorefter man modtager en e-mail med invitation til Adobe Creative Cloud og der kan gå yderligere 24 timer fra invitationen er accepteret til abonnementet bliver tilgængeligt.

    e-Gear.dk er autoriseret forhandler af Adobe Creative Cloud og vores supportmedarbejdere er Adobe-certificerede, så vi kan rådgive præcist ud fra dine behov - ønsker du hjælp så kontakt os på:

    Telefon: 7174 7972
    E-mail: support@e-gear.dk

    Learn More
  19. Adobe Animate
    3.799,00 DKK

    Adobe Animate er industristandarden til oprettelse af multimedia, designet til at levere en konsistent og interaktiv omgivelse for skabelse af righoldigt Flash indhold, der er kompatibelt med digitale og mobile platforme.

    Den er beregnet til udvikling af spil, film og indhold til mobile enheder, den sigter mod et bredt spektrum af brugere, fra kunstnere til designere, eller Flash/ActionScript programmører.


    Sådan bestiller du Adobe Creative Cloud

    Dette produkt kan kun bestilles med et gyldigt CVR-nummer, så du bedes bestille dette produkt som virksomhed og huske at angive dit CVR-nummer i indkøbskurven.

    Ved bestilling af et Adobe Creative Cloud abonnement, så kan der gå op til 48 timer før abonnementet er tilgængeligt. Årsagen til dette er at man ved bestilling oprettes i vores system og dette kan tage op til 24 timer hvorefter man modtager en e-mail med invitation til Adobe Creative Cloud og der kan gå yderligere 24 timer fra invitationen er accepteret til abonnementet bliver tilgængeligt.

    e-Gear.dk er autoriseret forhandler af Adobe Creative Cloud og vores supportmedarbejdere er Adobe-certificerede, så vi kan rådgive præcist ud fra dine behov - ønsker du hjælp så kontakt os på:

    Telefon: 7174 7972
    E-mail: support@e-gear.dk

    Learn More
  20. Adobe Dreamweaver CC
    3.799,00 DKK

    Dette produkt kan kun bestilles med et gyldigt CVR-nummer, så du bedes bestille dette produkt som virksomhed og huske at angive dit CVR-nummer i indkøbskurven.

    Generelle informationer om Creative Cloud:

    Hvad er Creative Cloud?
    Administration af Creative Cloud licenser

     

    Sådan bestiller du Adobe CC

    Ved bestilling af et Adobe CC abonnement, så kan der gå op til 48 timer før abonnementet er tilgængeligt. Årsagen til dette er at man ved bestilling oprettes i vores system og dette kan tage op til 24 timer hvorefter man modtager en e-mail med invitation til Adobe Creative Cloud og der kan gå yderligere 24 timer fra invitationen er accepteret til abonnementet bliver tilgængeligt .


    Specifikationer

    - Produktbeskrivelse: Adobe Dreamweaver
    - Produkttype: Elektronisk Software Download
    - Licensomfang: 2 enheder
    - Styresystem: Windows, Mac
    - Licensperiode: 12 måneder
    - Sprog: Dansk og andre sprog tilgængelige via installationen

    Learn More
  21. Adobe InDesign CC
    3.799,00 DKK

    Adobe InDesign tillader også indsættelse af video- og lydelementer i dine dokumenter, samt giver mulighed for eksport til en interaktiv PDF.

    Dette produkt kan kun bestilles med et gyldigt CVR-nummer, så du bedes bestille dette produkt som virksomhed og huske at angive dit CVR-nummer i indkøbskurven.

    Generelle informationer om Creative Cloud:

    - Hvad er Creative Cloud?
    - Administration af Creative Cloud licenser

     

    Sådan bestiller du Adobe CC

    Ved bestilling af et Adobe CC abonnement, så kan der gå op til 48 timer før abonnementet er tilgængeligt. Årsagen til dette er at man ved bestilling oprettes i vores system og dette kan tage op til 24 timer hvorefter man modtager en e-mail med invitation til Adobe Creative Cloud og der kan gå yderligere 24 timer fra invitationen er accepteret til abonnementet bliver tilgængeligt .


    Specifikationer

    - Produktbeskrivelse: Adobe InDesign
    - Produkttype: Elektronisk Software Download
    - Licensomfang: 2 enheder
    - Styresystem: Windows, Mac
    - Licensperiode: 12 måneder
    - Sprog: Dansk og andre sprog tilgængelige via installationen

    Learn More
  22. Adobe After Effects CC
    3.799,00 DKK

    Dette produkt kan kun bestilles med et gyldigt CVR-nummer, så du bedes bestille dette produkt som virksomhed og huske at angive dit CVR-nummer i indkøbskurven.

    Generelle informationer om Creative Cloud:

    - Hvad er Creative Cloud?
    - Administration af Creative Cloud licenser

     

    Sådan bestiller du Adobe CC

    Ved bestilling af et Adobe CC abonnement, så kan der gå op til 48 timer før abonnementet er tilgængeligt. Årsagen til dette er at man ved bestilling oprettes i vores system og dette kan tage op til 24 timer hvorefter man modtager en e-mail med invitation til Adobe Creative Cloud og der kan gå yderligere 24 timer fra invitationen er accepteret til abonnementet bliver tilgængeligt .


    Specifikationer

    - Produktbeskrivelse: Adobe After Effects
    - Produkttype: Elektronisk Software Download
    - Licensomfang: 2 enheder
    - Styresystem: Windows, Mac
    - Licensperiode: 12 måneder
    - Sprog: Dansk og andre sprog tilgængelige via installationen

    Learn More
  23. Adobe Dimension
    3.799,00 DKK

    En kraftfuld 3D-objekt designer, som gør det lettere at skabe fotorealistisk grafik, perfekt til close-up shots og visualisering. Adobe Dimension erstatter Project Felix og forsyner grafiske designere med et kraftigt designer- og gengivelsesværktøj.

    Beroende på uovertruffen grafikteknologi i den V-Ray frembringende processor og maskinindlæsningsalgoritmer. Dimension styrer generering af højkvalitetsscenarier, hvad der gør den perfekt til produkt close-ups, abstrakt kunst og 3D scener.


    Sådan bestiller du Adobe Creative Cloud

    Dette produkt kan kun bestilles med et gyldigt CVR-nummer, så du bedes bestille dette produkt som virksomhed og huske at angive dit CVR-nummer i indkøbskurven.

    Ved bestilling af et Adobe Creative Cloud abonnement, så kan der gå op til 48 timer før abonnementet er tilgængeligt. Årsagen til dette er at man ved bestilling oprettes i vores system og dette kan tage op til 24 timer hvorefter man modtager en e-mail med invitation til Adobe Creative Cloud og der kan gå yderligere 24 timer fra invitationen er accepteret til abonnementet bliver tilgængeligt.

    e-Gear.dk er autoriseret forhandler af Adobe Creative Cloud og vores supportmedarbejdere er Adobe-certificerede, så vi kan rådgive præcist ud fra dine behov - ønsker du hjælp så kontakt os på:

    Telefon: 7174 7972
    E-mail: support@e-gear.dk

    Learn More
  24. Adobe Premiere Pro CC for Teams
    3.799,00 DKK

    Dette produkt kan kun bestilles med et gyldigt CVR-nummer, så du bedes bestille dette produkt som virksomhed og huske at angive dit CVR-nummer i indkøbskurven.

    Generelle informationer om Creative Cloud:

    - Hvad er Creative Cloud?
    - Administration af Creative Cloud licenser

     

    Sådan bestiller du Adobe CC

    Ved bestilling af et Adobe CC abonnement, så kan der gå op til 48 timer før abonnementet er tilgængeligt. Årsagen til dette er at man ved bestilling oprettes i vores system og dette kan tage op til 24 timer hvorefter man modtager en e-mail med invitation til Adobe Creative Cloud og der kan gå yderligere 24 timer fra invitationen er accepteret til abonnementet bliver tilgængeligt .


    Specifikationer

    - Produktbeskrivelse: Adobe Premiere Pro
    - Produkttype: Elektronisk Software Download
    - Licensomfang: 2 enheder
    - Styresystem: Windows, Mac
    - Licensperiode: 12 måneder
    - Sprog: Dansk og andre sprog tilgængelige via installationen

    Learn More
  25. Adobe Photoshop CC
    3.799,00 DKK

    Dette produkt kan kun bestilles med et gyldigt CVR-nummer, så du bedes bestille dette produkt som virksomhed og huske at angive dit CVR-nummer i indkøbskurven.

    Generelle informationer om Creative Cloud:

    - Hvad er Creative Cloud?
    - Administration af Creative Cloud licenser

     

    Sådan bestiller du Adobe Photoshop CC

    Ved bestilling af et Adobe CC abonnement, så kan der gå op til 48 timer før abonnementet er tilgængeligt. Årsagen til dette er at man ved bestilling oprettes i vores system og dette kan tage op til 24 timer hvorefter man modtager en e-mail med invitation til Adobe Creative Cloud og der kan gå yderligere 24 timer fra invitationen er accepteret til abonnementet bliver tilgængeligt .


    Specifikationer

    - Produktbeskrivelse: Adobe Photoshop CC
    - Produkttype: Elektronisk Software Download
    - Licensomfang: 2 enheder
    - Styresystem: Windows, Mac
    - Licensperiode: 12 måneder
    - Sprog: Dansk og andre sprog tilgængelige via installationen

    Learn More
  26. Adobe Illustrator CC
    3.799,00 DKK

    Ofte bliver Adobe Illustrator anvendt til at skabe firmalogoer, illustrationer, diagrammer, grafer og lign. Du kan anvende Adobe Illustrator til at håndtere vektor grafik i både digital og print form.

    Dette produkt kan kun bestilles med et gyldigt CVR-nummer, så du bedes bestille dette produkt som virksomhed og huske at angive dit CVR-nummer i indkøbskurven.

    Generelle informationer om Creative Cloud:

    - Hvad er Creative Cloud?
    - Administration af Creative Cloud licenser

     

    Sådan bestiller du Adobe CC

    Ved bestilling af et Adobe CC abonnement, så kan der gå op til 48 timer før abonnementet er tilgængeligt. Årsagen til dette er at man ved bestilling oprettes i vores system og dette kan tage op til 24 timer hvorefter man modtager en e-mail med invitation til Adobe Creative Cloud og der kan gå yderligere 24 timer fra invitationen er accepteret til abonnementet bliver tilgængeligt .



    Specifikationer

    - Produktbeskrivelse: Adobe Illustrator
    - Produkttype: Elektronisk Software Download
    - Licensomfang: 2 enheder
    - Styresystem: Windows, Mac
    - Licensperiode: 12 måneder
    - Sprog: Dansk og andre sprog tilgængelige via installationen

    Learn More
  27. Adobe Audition
    3.799,00 DKK

    Skab sange og radiospots, gør optagelser bedre, generér sammenblandinger og bliv herre over lydfiler med denne professionelle applikation til lydredigering.

    Adobe Audition er en distinktiv og smagfuld lydarbejdsbænk, der sigter mod at levere redskaberne til at redigere, mixe, optage og styre lydindhold på en non-destruktiv måde.

    Adobe Audition er, hvad der forvandler en sang af dårlig kvalitet til et betagende kunstværk. De flerspors bearbejdende funktioner, sammen med det bredspektrede opbud af effekter og VST/AU plugin support kan skabe en professionel musikers dag.


    Sådan bestiller du Adobe Creative Cloud

    Dette produkt kan kun bestilles med et gyldigt CVR-nummer, så du bedes bestille dette produkt som virksomhed og huske at angive dit CVR-nummer i indkøbskurven.

    Ved bestilling af et Adobe Creative Cloud abonnement, så kan der gå op til 48 timer før abonnementet er tilgængeligt. Årsagen til dette er at man ved bestilling oprettes i vores system og dette kan tage op til 24 timer hvorefter man modtager en e-mail med invitation til Adobe Creative Cloud og der kan gå yderligere 24 timer fra invitationen er accepteret til abonnementet bliver tilgængeligt.

    e-Gear.dk er autoriseret forhandler af Adobe Creative Cloud og vores supportmedarbejdere er Adobe-certificerede, så vi kan rådgive præcist ud fra dine behov - ønsker du hjælp så kontakt os på:

    Telefon: 7174 7972
    E-mail: support@e-gear.dk

    Learn More
  28. Adobe Acrobat Pro Document Cloud windows
    5.999,00 DKK

    + Denne udgave af Adobe Acrobat kræver CVR-nummer ved bestilling. Licenstypen er en TLP som er egnet til små og mellemstore virksomheder.

    Den primære funktion ved Adobe Acrobat Pro er selvsagt at håndtere, konvertere og redigere i PDF dokumenter og filer.


    Men hvad kan Adobe Acrobat Pro ellers?

    - Du kan skabe PDF dokumenter fra næsten alle typer af programmer/applikationer som kan udskrive.

    - Scanne papirdokumenter og konvertere dem til PDF og skabe søgbare tekst helt automatisk.

    - Mulighed for at standardisere en lang række rutineopgaver, så din arbejdsgang bliver hurtigere og mere produktiv.

    - Konvertere PDF dokumenter til Microsoft Word, Microsoft Excel og Microsoft PowerPoint dokumenter.

    - Omdanne PDF dokumenter til HTML-hjemmesider.

    - Tilføj lyd og Adobe Flash kompatible videoer i dine PDF dokumenter.

    - Indsæt kommentarer i PDF dokumenter som f. eks gule sedler, fremhævninger, linjer og meget mere.

    - Oprette og validere overholdelse af ISO 32000 PDF-standarderne og konverter PDF til ISO-kompatible formater.

    Denne version af Adobe Acrobat Pro Document Cloud er til brug under Microsoft Windows. Licensperioden er livslang og sproget er engelsk.


    Kort om Adobe Acrobat

    Adobe Acrobat er så grundigt etableret, at programmet fungerer som den fornemmeste PFD applikation i verden og PDF formatet er så sikkert grundfæstet, som en verdensomspændende standard, at en ny version, som Adobe Acrobat Pro Document Cloud, normalt ikke vil kunne synes særlig spændende. Men faktisk gør Adobe Acrobat mere for at forenkle og strømline PDF redigering, håndtering og styring end lignende konkurrenter, som vi har set i lang tid og som produkt er det også fornuftigt prissat – enten som opgradering eller ny version for alle som arbejder med PDF dokumenter.

    Adobe Acrobat gør det for første gang næsten lige så nemt at redigere tekst og grafik i et PDF dokument, som det er i et tekstbehandlingsprogram som f. eks Microsoft Word, dog med et par begrænsninger, som vi kommer til om et øjeblik. Den tidligere lidt kluntede proces, med sammenfletning af dokumenter til en enkelt PDF får nu en strømlinet og effektiv brugerflade. Nye funktioner til formularredigering og dokumentunderskrift gør det lettere end nogensinde at tilføje elektroniske signaturer til dokumenter via computere, tablets og smartphones. Adobe Acrobat Pro Document Cloud bevarer den forenklede brugerflade, som Adobe introducerede i Acrobat X, men har tilføjet en masse nye glidende bevægelser.


    Forbedret PDF Redigering

    For enhver bruger, som regelmæssigt opretter PDF dokumenter er den bedste funktion i Adobe Acrobat dens fuldstændig gennemarbejdede og forbedrede evne til at redigere PDF dokumenter. Acrobat har altid indbefattet touch-up funktioner til rettelse af indtastningsfejl eller til udskiftning af nogle få ord. Hvis du klikker Edit Text & Images via Acrobats Content Edition hjælpeprogram kommer hvert afsnit i dokumentet til syne med et omrids omkring og du kan ganske enkelt klikke ind i et afsnit og starte med at indtaste - eller du kan køre en Find and Replace, hvis du f.eks har brug for at ændre navnet på dit nye produkt eller et navn hundrede gange i det samme dokument.

    Mens du redigerer afsluttes ord korrekt ved enden af linjerne. Et formateringsikon lader dig ændre linjeopstillingen på afsnit, således at du får fuldstændig tilretning i stedet for formatering med fejljusteret højre margin. Hvis du klikker på et plustegn ikon ved siden af Format feltet på redigeringsmenuen vil du få adgang til detaljerede typografiske funktioner, ligesom i Adobes High-end grafik og layout software. Du får en lignende styringsformåen, når det drejer sig om billeder. Et højreklik på et billede og menuen tilbyder valgmuligheder for at spejlvende, eller rotere billedet, plus en mulighed for at erstatte billedet fuldstændigt.

    Når du redigerer et afsnit, er der én ting, som Acrobat ikke kan gøre og dét er automatisk at flytte andre afsnit på den samme side ned for at gøre plads til tekst, som du har tilføjet, mens du redigerede, eller at udfylde den plads, der er tilovers, når du har fjernet en tekstbid. Det er fordi PDF formatet er baseret på felter med specifik placering på en side, til forskel fra et tekstbehandlingsprogram, som lader teksten flyde frit op og ned på dokumentet. Hvis du, i et PDF dokument, har brug for at foretage redigeringer, som får tekst til at flyde frem og tilbage fra side til side, så skal du bruge Acrobats på omfattende vis forbedrede eksportfunktion, som lagrer PDF filer i Microsoft Office formater -  heri for første gang indbefattet PowerPoint præsentationer - og som derpå lagrer det eksporterede Office dokument, som en ny PDF fil.


    Acrobat formularer på internettet

    De andre store nyheder i forbindelse med lanceringen af Adobe Acrobat Pro er kun delvis integrerede i selve Acrobat og indbefatter internetbaserede formularer og elektroniske signaturer. Du kan stadigvæk oprette en traditionel PDF formular, som du altid har kunnet med Acrobat, men Adobe har forbedret sine eksisterende redskaber til formelbehandling på bemærkelsesværdige måder. Du kan anvende disse redskaber endog uden at åbne Acrobat, men du kan også få adgang til dem inde fra Acrobat. Disse to redskaber er FormelCentral til oprettelse af og bearbejdelse af formularer - og EchoSign, som giver dig mulighed for at udsende dokumenter med henblik på elektroniske signaturer.

    I stedet for, at du er nødt til at bruge Adobes cloud-baserede FormsCentral service for at oprette en formular, kommer Acrobat XI nu med en desktop-baseret app kaldet Adobe FormsCentral, der opretter formularer, som brugere kan se via den cloud-baserede service. FormsCentral er en fortrinlig, intuitiv app uden roderi og tillader oprettelse af nydelige, internet-baserede, PDF-baserede formularer, enten fra bunden, eller ved at modificere en tilføjet skabelon.

    En ganske særlig, effektiv funktion - kun tilgængelig i internet-baserede formularer, ikke PDF formularer -  opstiller et let regelsæt, der viser, eller skjuler formularkomponenter så som tekstbokse eller alternativ-taster indtil den person, som udfylder formularen klikker på en tast, eller udfører en anden handling. F.eks., hvis en bruger klikker på en tast og spørger "Send et trykt katalog", kan et sæt navne og adressefelter derpå gøres synlige. Dette kræver ikke script-sprog, kun et par klik i en dialogboks.


    Signatur og Andet

    De mail-baserede beskeder som du sender til dine modtagere, indbefatter et link til dokumentet. Inde i browseren kan modtagerne indtaste deres navne og dokumentet vil "signere" det med en standardiseret skrifttype - eller modtageren kan signere dokumentet med musen, eller med en fingerspids på en telefon med berøringsskærm eller en tablet. Vi ville have foretrukket, at brugerfladen både på FormsCentral og EchoSign mere havde lignet Acrobat selv, snarere end at se ud, som om tre forskellige designkoncepter var blevet blandet sammen, men det er blot en æstetisk fordom. Vi har intet at klage over vedrørende effektivitet og klarhed hos nogen af de to nye online serviceydelser.

    Da vi dykkede dybere ned i Adobe Acrobat Pro fandt vi nogle nye funktioner, som vi ikke var klar over, at vi ønskede os, før end vi fandt dem. F.eks. er brugerfladen til redigering af multiple dokumenter til en enkel PDF fil nu fuldt ud grafisk, hvad der betyder, at den kan vise billeder af alle stierne i de filer, som du kombinerer, således at du får et fuldstændigt preview af den sammensatte PDF, før du opretter den. Endnu bedre er det, at du nu kan foretage drag-and-drop (træk og slip) af hver enkelt side i ethvert af de dokumenter, som du ønsker at kombinere, hvad der gør det let at brugertilpasse det færdige resultat. Denne funktion er så intuitivt nem at bruge, at vi kun undrede os over, hvorfor ingen nogensinde har tænkt på det før.


    Imponerende Acrobat

    Acrobats funktionssæt er så omfattende, at du sandsynligvis kan tilbringe en uge med at udforske dens menuer og stadigvæk gå glip at nogle valgmuligheder, men den nyeste funktion gør det nemmere at holde de forskellige funktioner under kontrol. En ny Customize valgmulighed, som er tilgængelig på hovedmenuen, lader dig oprette brugerdefinerede sæt af værktøjer, som supplerer, eller erstatter Acrobats standardsæt.

    Vi er allerede begyndt at bruge dette for at kombinere alle de ofte anvendte værktøjer på ét enkelt panel og sparer herved en masse museklik og ærgrelser.

    Hvis du, ligesom os, anvender en mængde tid og anstrengelser med at arbejde med PDF dokumenter, så vedbliver Acrobat med at være det eneste væsentlige værktøj og Adobe Acrobat Pro tilfører en masse værdifuldt - mere end nok til at retfærdiggøre opgraderingen. Ved at bibeholde den tidligere versions brugerflade, mens der indføjes værdifulde, nye funktioner, kombinerer den nye version en nem indlæringskurve med en imponerende forøgelse af funktioner og bekvemmelighed.

    Learn More
  29. Adobe Creative Cloud All Apps
    8.750,00 DKK

    I Adobe Creative Cloud All Apps får du adgang til alle de populære apps til grafik, foto, design, video, internet osv.

    De apps du får med i Adobe Creative Cloud All Apps er følgende:

    Adobe Creative Cloud
    Adobe Photoshop
    Adobe Lightroom
    Adobe Illlustrator
    Adobe InDesign
    Adobe XD
    Adobe Premiere Rush
    Adobe Premiere Pro
    Adobe After Effects
    Adobe Dimension
    Adobe Acrobat Pro
    Adobe Dreamweaver
    Adobe Animate
    Adobe Audition
    Adobe Lightroom Classic
    Adobe Tegnanimator
    Adobe Spark
    Adobe Bridge
    Adobe Media Encoder
    Adobe InCopy
    Adobe Prelude
    Adobe Fuse (Beta)

    Dette produkt kan kun bestilles med et gyldigt CVR-nummer, så du bedes bestille dette produkt som virksomhed og huske at angive dit CVR-nummer i indkøbskurven.

    Generelle informationer om Creative Cloud:

    Hvad er Creative Cloud?
    Administration af Creative Cloud licenser


    Sådan bestiller du Adobe CC

    Ved bestilling af et Adobe CC abonnement, så kan der gå op til 48 timer før abonnementet er tilgængeligt. Årsagen til dette er at man ved bestilling oprettes i vores system og dette kan tage op til 24 timer hvorefter man modtager en e-mail med invitation til Adobe Creative Cloud og der kan gå yderligere 24 timer fra invitationen er accepteret til abonnementet bliver tilgængeligt.


    Specifikationer

    - Produktbeskrivelse: Adobe Creative Cloud All Apps
    - Produkttype: Elektronisk Software Download
    - Licensomfang: 2 enheder
    - Styresystem: Windows, Mac
    - Licensperiode: 12 måneder
    - Sprog: Dansk og andre sprog tilgængelige via installationen

    Learn More

Set Descending Direction

29 Item(s)