PDF Software til erhverv

Da dokumentbehovene er i konstant udvikling, forbedrer og føjer vi løbende funktioner til Adobe Acrobat. Og når du køber Adobe Acrobat DC vil du altid få de nyeste funktioner, så snart de udgives. Mere end fem millioner organisationer over hele verden stoler på, at de med Acrobat DC kan skabe og redigere de smarteste PDF'er, konvertere PDF'er til Microsoft Office-formater, og meget mere. Når du er undervejs og har behov for at samarbejde med kollegaer på flere forskellige steder, kan du stole på, at styrken fra Acrobat DC får det til at ske.

Med Adobe Acrobat har du mulighed for at oprette PDF dokumenter, koncerter PDF, rediger, del og underskrive PDF filer. Hos e-Gear.dk bruger vi dagligt PDF dokumenter i virksomheden. Når vi laver samarbejdsaftaler, kontrakter, annoncer eller hvis vi bare skal underskrive juridiske dokumenter. Så gør vi det hele i Adobe Acrobat.

Hos e-Gear.dk har vi samlet en række leverandører af pdf software som både er på abonnement og engangs betalinger. Arbejder du meget med PDF dokumenter i dagligdagen så er Adobe bestemt det helt rigtige valg. Dog er der ligeledes en række mindre udbydere som som giver mange af de samme funktioner dog til billigere penge. Skriv til os på support@e-gear.dk og beskriv hvad du har behov for og hvordan du arbejder med pdf´er i dagligdagen, så kan vi rådgive dig til den helt rigtige løsning.

Set Descending Direction

7 Item(s)

  1. Ashampoo PDF Pro
    379,00 DKK

    PDF Pro er den komplet løsning til at administrere og redigere dine PDF-dokumenter. Programmet har alt, hvad du behøver for at oprette, konvertere, redigere, sammenlægge og beskytte dine PDF-filer. Opret dokumenter der kan læses alle enheder og anvend kryptering for at beskytte dine dokumenter, når det er nødvendigt.

    Dine PDF-filer er nu lige så let redigerbare som Word-dokument! Oprettelse og redigering af interaktive formularer er nu nemmere end nogensinde. Side om side-visningen hjælper med at sammenligne to PDF-filer, og den nye skærmbillede-funktionalitet giver perfekte skærmbilleder af dit dokumentindhold. Nummereringsfunktionen er perfekt til at gennemgå både små og store dokumentarkiver, og understøttelsen af PDF 1.4-formatet sikrer fremragende bagudrettet kompatibilitet! Udskift farver i hele dokumenter, opdel PDF-filer i mindre filer og drag fordel af den nye redigeringstilstand og en bedre menustruktur og mere meningsfulde værktøjslinjer, der tilsammen giver større visuel klarhed og dermed hurtigere resultater!

    Når du vælger PDF Pro 3 får du mulighed for:

    Opret og rediger interaktive formularer
    Sammenlign PDF-filer side-om-side
    Ny skærmbilledefunktion er perfekt til PDF-skærmbilleder
    Rediger åbne billede med den eksterne billedredigering
    Find og erstat farver i dokumenter
    Juridisk valid nummerering
    Opdel PDF-filer i mindre dokumenter med skræddersyede sidetal
    Understøtter PDF 1.4 til bagudrettet kompatibilitet
    Ny værktøjslinke med de mest anvendte programfunktioner
    Ny funktion til automatisk reparation
    Sammensæt PDF-dokumenter til én fil
    Træk og slip for at sammensætte PDF-dokumenter til én fil
    Opret PDF-portfolier
    Træk og slip billeder for at oprette hele fotoalbummer
    Automatisk tekstombrydning
    Spor dokumentændringer
    Indbygget stavekontrol
    Brug orddeling
    Indsæt sider
    Beskær sider
    Anvend sideoptælling
    Sorter, slet og roter sider
    Brug sidehoved og sidefod
    Anvend vandmærker
    Beskær indkluderede billeder
    Søg og erstat skrifttyper
    Søg og erstat på tværs af dokumenter
    Søg efter links

    Brug det på 1 PC i din husholdning

    PDF Pro er ikke kun ideel til at udfylde formularer, men også at oprette og redigere dine egne. Det tager kun et øjeblik at tilføje interaktive elementer, såsom valglister, afkrydsningsfelter eller indtastningsfelter i din PDF-formular. Disse formularer kan efterfølgende nemt udfyldes af alle, der bruger en almindelig PDF-læser.

    PDF Pro har en moderne OCR-motor, der konverterer scannede tegn til redigerbar tekst. Naturligvis understøtter programmet også gnidningsløse filintegration med Microsoft Word.

    Med "find og erstat"-funktionalitet går langt videre end det, du finder i andre PDF-programmer. Du kan ikke alene erstatte tekst med ét klik, men også erstatte hyperlinks, skrifttyper og farver. Det er den hurtigste og nemmeste måde at tilpasse og ændre designet af dit dokument på, og du kan endda anvende denne funktion på tværs af flere filer.

    PDF Pro opretter PDF-filer i høj kvalitet, der kan dannes via alle Windows-programmer med udskriftsfunktionalitet. Vælg blot "Udskriv" i ethver program og vælg "PDF" som printer. Ashampoo PDF Pro kan om nødvendigt nedskalere billeder automatisk, fx til online publikation.

    PDF giver dig ikke kun mulighed for at udfylde interaktive formularer, men understøtter også almindelige former, der blev oprettet som PDF-dokumenter hos offentlige myndigheder. Spar tid og udfyld dine formularer på din pc i stedet for at udskrive og udfylde dem på den gammeldags måde.

    PDF Pro 2 har alt hvad du skal bruge når det gælder om at oprette, redigerer og læse pdf filer.

    Learn More
  2. SoftMaker FlexiPDF Pro
    599,00 DKK

    Opret eller rediger PDF'er så let som at arbejde i word

    Med FlexiPDF kan du!

    Opret, redigere, kommenterer, underskrive og beskytte dine PDF-filer hurtigt og nemt.
    I FlexiPDF Professional konverterer indbygget automatisk karaktergenkendelse (OCR) sider fra scanneren til redigerbare og søgbare PDF-filer.
    FlexiPDF er et uundværligt værktøj for alle, der arbejder med PDF-filer.

    og meget mere!



    Rediger teksten til PDF'er, som hvis du arbejde i Word.

    Med FlexiPDF kan du ændre, tilføje, slette og formatere tekst i PDF-filer på tværs af afsnit, kolonner og sider.

    Den indbyggede flersproget stavekontrol hjælper med at undgå skrivefejl, og automatisk bindestreg sikrer, at din tekst ser godt ud.

    Du kan søge og erstatte ikke kun tekst, men også skrifttyper og farver, hvilket giver dine dokumenter et nyt look med et enkelt klik. Det er lige så let at søge og udskifte i hyperlinks eller endda på tværs af flere filer.

    Arranger sider frit
    Vil du slette en bestemt side fra en PDF? Indsæt en tom side for yderligere redigering? Opdele en flersidet PDF i flere enkeltsidede dokumenter?

    Det er Intet problem. FlexiPDF giver dig mulighed for at omarrangere PDF-dokumenter, præcis efter dine ønsker. Tilføj, omarranger og slet sider. Beskær og rotér sider, indsæt sider fra andre PDF-filer eller kombiner flere PDF-filer i én samlet fil.



    Kommenter og fremhæv

    Nogle PDF-filer går gennem flere hænder, og typisk kan der være behov for at tilføje bemærkninger til bestemte sektioner.

    FlexiPDF giver dig mulighed for at indsætte kommentarer i PDF-filer, fremhæve vigtige detaljer med tegninger og fremhæve tekstpassager med den farvede markør. Du kan også markere dokumenter med forudindstillede og brugerdefinerede frimærker, f.eks. "Godkendt" eller "Fortroligt."



    Grafik og tegninger

    FlexiPDF tilbyder alt hvad du har brug for for at forbedre dine PDF-filer med billeder og tegninger.

    Med FlexiPDF kan du indsætte og redigere grafik og tegninger i PDF-filer, hvor du vil og som du vil. Det er let at flytte eller beskære fotos og grafik eller tilføje dem til sider som vandmærker. Du kan også klone grafiske elementer fra en side til en anden for hurtigt at oprette gentagne elementer.

    Hvis du har brug for særlig kompakte PDF-filer til offentliggørelse på internettet, komprimerer FlexiPDF grafik til den lavere opløsning, efter dine ønsker.

    Redigere indlejrede billeder i et eksternt billedredigeringsprogram. Når du er færdig med at redigere, opdateres de automatisk på PDF-siden.

    Vil du eksportere en del af en PDF-side som et billede? Det er helt enkelt med FlexiPDFs nye snapshot-værktøj: marker bare et område med musen og gem det som et snapshot.


    Gennemgå og oversæt

    Den nye sammenligning side om side: praktisk med oversættelser og ellers

    FlexiPDF Professional kan eksportere indholdet af en PDF til et format der er egnet til oversættelse ved hjælp af populære oversættelsesværktøjer såsom SDL Trados Studio, MemSource og MemoQ.

    Efter oversættelse kan teksten importeres tilbage til PDF-filen. FlexiPDF placerer den oversatte tekst nøjagtigt, hvor den originale tekst tidligere var.

    Du kan bruge den nye sammenligningsfunktion side om side til at sammenligne to PDF-filer og til at rulle dem synkront - praktisk ikke kun til sammenligning af oversatte PDF-filer, men også til sammenligning af forskellige versioner af den samme PDF-fil.

    Hvis du ønsker at revidere et dokument, kan du aktivere sporede ændringer, så alle dine redigeringer og sletninger fremhæves i farve.


    Indsæt interaktive former som kan udfyldes af andre

    Rediger og opret fleksible PDF-formularer med FlexiPDF Professional.

    FlexiPDF giver dig mulighed for ikke kun at udfylde interaktive formularer, men også de meget mere almindelige statiske formularer, der er gemt som PDF-filer. Da organisationer ofte kun leverer sådanne statiske formularer, sparer FlexiPDF dig tid, du ellers ville bruge til at udskrive formularerne og udfylde dem med hånden.

    FlexiPDF Professional går et skridt videre ved at give dig mulighed for at oprette dine egne interaktive formularer - inklusive interaktive afkrydsningsfelter, markeringslister, inputfelter osv.


    Beskyt dine dokumenter

    Med FlexiPDF kan du sikre dine dokumenter, før du deler dem.

    Takket være den indbyggede sikre AES-kryptering kan PDF-filer beskyttes mod åbning, redigering, udskrivning eller kopiering af tekst. Du bestemmer, hvad modtageren af ​​en PDF-fil har lov til at gøre.

    Hvis et PDF-dokument indeholder fortrolig tekst eller grafik, giver FlexiPDF Professional dig mulighed for at redaktere dem, så sådanne følsomme oplysninger ikke kan læses eller gendannes.

    Learn More
  3. Kofax Power PDF Advanced
    1.499,00 DKK

    Virksomheder med en stadig mere mobil arbejdsstyrke skal navigere mod større sikkerheds- og compliance-udfordringer. Disse udfordringer afhjælpes ofte med gratis softwareværktøjer, der tilsyneladende hjælper med at skære omkostninger. Alligevel tilbyder disse "freemium" -alternativer den funktionalitet, der er nødvendig for virksomhederne til at fungere både sikkert og effektivt. Hvorfor organisationer har brug for software med avancerede funktioner, der understøtter forretningsmæssige mål om forbedret samarbejde og sikkerhed.

    Kofax Power PDF 4 Advanced er et kraftfuldt og intuitivt værktøj designet til virksomheder til at oprette, konvertere, redigere og dele PDF-filer. Med Power PDF 4 Advanced kan din organisation optimere produktiviteten og sikkert implementere softwaren på tværs af din mobile arbejdsstyrke og hjælpe din virksomhed med at arbejde mere samarbejde og problemfrit på tværs af enheder og platforme.

    Fordele ved Kofax Avanced pdf

    Brug touch-aktiveret enhedssupport, og skift let tekst i PDF-filer

    Tag sikkerhedsforanstaltninger med avancerede funktioner såsom redaktion

    Samarbejd i realtid med brugere på det samme netværk

    Mere end blot et PDF værktøj
    Informationsstyring er kritisk for virksomhedens succes og omdømme. Power PDF Advanced kan give konkrete forretningsbesparelser med reelt afkast på dokumentproduktivitet, sikkerhed og samarbejde.

    Adresser dine PDF-forretningsbehov!
    Funktionerne i Power PDF Advanced giver din virksomhed mulighed for at forbedre og sikre din PDF-arbejdsgang med:

    Intuitiv oprettelse af udfyldelig form
    Scan let formularer let og konverter til interaktive PDF-formularer med felter, afkrydsningsfelter, signaturfelter og mere.

    Enkel filkonvertering
    Konverter hurtigt og nøjagtigt dokumenter fra Word og andre filformater til PDF og tilbage igen.

    Realtime samarbejdsværktøjer
    Opret, rediger, kommenterer og markerer PDF-dokumenter sammen med andre brugere på det samme netværk.

    Udvidet beskyttelse af dine kritiske dokumenter
    Beskyt din virksomhed med centralt styret og udvidet sikkerhed, der implementerer begrænsninger til dokumentadgang og holder følsomme data låst.

     

    Learn More
  4. Adobe Acrobat Standard 2017
    1.799,00 DKK

    + Dette produkt er en OEM licens, hvilket betyder at det IKKE er et abonnement.

     

    Denne Standard-udgave af Adobe Acrobat giver dig funktionaliteten til at oprette, åbne, redigere og modificere PDF-dokumenter i alle afskygninger.


    Hvad kan Adobe Acrobat Standard?

    Udover at redigere dokumenter, kommentere dem, tilføje effekter, vandmærker og signaturer, så kan Adobe Acrobat eksportere dine PDF-dokumenter til en forskelligartethed af formater, indbefattet HTLM og Postscript.

    Du kan oprette PDF-dokumenter fra forskellige kilder, indbefattet filer, scannede dokumenter og hjemmesider. Du kan også kombinere og sammenflette dokumenter, oprette en PDF portefølje og bruge en mængde værktøjer til at tilføje multimedia, skabe PDF former, tilføje digitale signaturer m.m.


    Adobe hjælper med OCR-scanninger

    En stor fordel ved Adobe Acrobat er, at applikationen også understøtter OCR scanning af dokumenter, Dette betyder, at du kan scanne et dokument til din computer og Adobe Acrobat vil omdanne det til tekst, som du kan redigere.

    Nøjagtigheden og denne Adobe Acrobats hastighed er imponerende og udelukker nødvendigheden af en tredjeparts OCR software.

    Learn More
  5. Adobe Acrobat DC Standard Creative Cloud på dansk
    1.899,00 DKK

    + Denne udgave af Adobe Acrobat kræver CVR-nummer ved bestilling. Licenstypen er en TLP som er egnet til små og mellemstore virksomheder.

    Denne Standard-udgave af Adobe Acrobat giver dig funktionaliteten til at oprette, åbne, redigere og modificere PDF-dokumenter i alle afskygninger. Vær opmærksom på, at denne udgave af Adobe Acrobat er abonnements-baseret og har en licensperiode på 12 måneder. Hvis du ønsker Adobe Acrobat Standard med en livslang licensperiode, så skal du klikke videre til denne udgave.


    Hvad kan Adobe Acrobat Standard?

    Udover at redigere dokumenter, kommentere dem, tilføje effekter, vandmærker og signaturer, så kan Adobe Acrobat eksportere dine PDF-dokumenter til en forskelligartethed af formater, indbefattet HTLM og Postscript.

    Du kan oprette PDF-dokumenter fra forskellige kilder, indbefattet filer, scannede dokumenter og hjemmesider. Du kan også kombinere og sammenflette dokumenter, oprette en PDF portefølje og bruge en mængde værktøjer til at tilføje multimedia, skabe PDF former, tilføje digitale signaturer m.m.


    Adobe hjælper med OCR-scanninger

    En stor fordel ved Adobe Acrobat er, at applikationen også understøtter OCR scanning af dokumenter, Dette betyder, at du kan scanne et dokument til din computer og Adobe Acrobat vil omdanne det til tekst, som du kan redigere.

    Nøjagtigheden og denne Adobe Acrobats hastighed er imponerende og udelukker nødvendigheden af en tredjeparts OCR software.


    Hvordan fungerer Adobe Acrobat Creative Cloud præcist?

    Abonnementet - denne Creative Cloud udgave af Adobe Acrobat er baseret på et årligt abonnement, der skal fornyes efter 12 måneder.

    Altid opdateret - du skal ikke længere bekymre dig om programopdateringer eller lign. Alle produkt- og sikkerhedsopdateringer, samt nye versioner af Adobe Acrobat til Creative Clouds bliver automatisk implementeret og dækket i dit aktive abonnement.

    Online lagerplads - hver bruger af Adobe Creative Cloud får stillet 20 GB online lagerplads til rådighed til backup og synkronisering af data.

    Ekspert support - du får adgang til teknisk døgnsupport (med speciel telefonlinje), samt mulighed for at kontakte Adobe-supporten på e-mail eller chat i fald det er dit behov. Vi hjælper dig altid først, men ved tekniske henvendelser kan det være nødvendigt at inddrage Adobes egen support.


    Fordele ved Creative Cloud

    - Dit abonnement er ikke knyttet til en individuel eller specifik bruger og det gør det fleksibelt for virksomheder at dedikere modulerne i Adobe Creative Clouds for Teams til netop den medarbejder eller bruger som har behov for dem - den indbyggede fleksibilitet gør, at man kan skifte eller helt overdrage abonnementet til en anden bruger uden problemer.

    - Eftersom abonnementet ikke er knyttet til en specifik bruger, så betyder det heller ikke noget at f. eks en medarbejder stopper i virksomheden. Det er nemt og hurtigt at overdrage abonnementet til en anden i virksomheden.

    - Hvis du er IT-chef eller ansvarlig for IT i virksomheden vil du også finde det meget praktisk, at du kan styre, administrere og udrulle medlemskabet/abonnementet på Creative Cloud fra ét centralt sted. I princippet behøver din kollegaer ikke blive involveret eftersom du styrer det hele - de skal blot nyde, at deres daglige arbejde er blevet nemmere med Adobe Creative Clouds for Teams.

    Learn More
  6. Adobe Acrobat Pro
    2.799,00 DKK

    + Denne udgave af Adobe Acrobat kræver CVR-nummer ved bestilling. Licenstypen er en TLP som er egnet til små og mellemstore virksomheder.

    Denne professionelle udgave af Adobe Acrobat Pro Document Cloud giver dig funktionaliteten til at oprette, åbne, redigere og modificere PDF-dokumenter i alle afskygninger. Vær opmærksom på, at denne udgave af Adobe Acrobat er abonnements-baseret og har en licensperiode på 12 måneder.


    Hvad kan Adobe Acrobat Creative Cloud?

    Udover at redigere dokumenter, kommentere dem, tilføje effekter, vandmærker og signaturer, så kan Adobe Acrobat eksportere dine PDF-dokumenter til en forskelligartethed af formater, indbefattet HTLM og Postscript.

    Du kan oprette PDF-dokumenter fra forskellige kilder, indbefattet filer, scannede dokumenter og hjemmesider. Du kan også kombinere og sammenflette dokumenter, oprette en PDF portefølje og bruge en mængde værktøjer til at tilføje multimedia, skabe PDF former, tilføje digitale signaturer m.m.

    En stor fordel ved Adobe Acrobat er, at applikationen også understøtter OCR scanning af dokumenter, Dette betyder, at du kan scanne et dokument til din computer og Adobe Acrobat vil omdanne det til tekst, som du kan redigere. Nøjagtigheden og denne Adobe Acrobats hastighed er imponerende og udelukker nødvendigheden af en tredjeparts OCR software.

    Adobe Acrobat tilbyder alle de værktøjer, du nogensinde vil få brug for til at organisere og redigere PDF-dokumenter.


    Hvordan fungerer Adobe Acrobat Creative Cloud præcist?

    Abonnementet - denne Creative Cloud udgave af Adobe Acrobat er baseret på et årligt abonnement, der skal fornyes efter 12 måneder.

    Altid opdateret - du skal ikke længere bekymre dig om programopdateringer eller lign. Alle produkt- og sikkerhedsopdateringer, samt nye versioner af Adobe Acrobat til Creative Clouds bliver automatisk implementeret og dækket i dit aktive abonnement.

    Online lagerplads - hver bruger af Adobe Creative Cloud får stillet 20 GB online lagerplads til rådighed til backup og synkronisering af data.

    Ekspert support - du får adgang til teknisk døgnsupport (med speciel telefonlinje), samt mulighed for at kontakte Adobe-supporten på e-mail eller chat i fald det er dit behov. Vi hjælper dig altid først, men ved tekniske henvendelser kan det være nødvendigt at inddrage Adobes egen support.


    Fordele ved Creative Cloud

    - Dit abonnement er ikke knyttet til en individuel eller specifik bruger og det gør det fleksibelt for virksomheder at dedikere modulerne i Adobe Creative Clouds for Teams til netop den medarbejder eller bruger som har behov for dem - den indbyggede fleksibilitet gør, at man kan skifte eller helt overdrage abonnementet til en anden bruger uden problemer.

    - Eftersom abonnementet ikke er knyttet til en specifik bruger, så betyder det heller ikke noget at f. eks en medarbejder stopper i virksomheden. Det er nemt og hurtigt at overdrage abonnementet til en anden i virksomheden.

    - Hvis du er IT-chef eller ansvarlig for IT i virksomheden vil du også finde det meget praktisk, at du kan styre, administrere og udrulle medlemskabet/abonnementet på Creative Cloud fra ét centralt sted. I princippet behøver din kollegaer ikke blive involveret eftersom du styrer det hele - de skal blot nyde, at deres daglige arbejde er blevet nemmere med Adobe Creative Clouds for Teams.

    Learn More
  7. Adobe Acrobat Pro Document Cloud windows
    5.999,00 DKK

    + Denne udgave af Adobe Acrobat kræver CVR-nummer ved bestilling. Licenstypen er en TLP som er egnet til små og mellemstore virksomheder.

    Den primære funktion ved Adobe Acrobat Pro er selvsagt at håndtere, konvertere og redigere i PDF dokumenter og filer.


    Men hvad kan Adobe Acrobat Pro ellers?

    - Du kan skabe PDF dokumenter fra næsten alle typer af programmer/applikationer som kan udskrive.

    - Scanne papirdokumenter og konvertere dem til PDF og skabe søgbare tekst helt automatisk.

    - Mulighed for at standardisere en lang række rutineopgaver, så din arbejdsgang bliver hurtigere og mere produktiv.

    - Konvertere PDF dokumenter til Microsoft Word, Microsoft Excel og Microsoft PowerPoint dokumenter.

    - Omdanne PDF dokumenter til HTML-hjemmesider.

    - Tilføj lyd og Adobe Flash kompatible videoer i dine PDF dokumenter.

    - Indsæt kommentarer i PDF dokumenter som f. eks gule sedler, fremhævninger, linjer og meget mere.

    - Oprette og validere overholdelse af ISO 32000 PDF-standarderne og konverter PDF til ISO-kompatible formater.

    Denne version af Adobe Acrobat Pro Document Cloud er til brug under Microsoft Windows. Licensperioden er livslang og sproget er engelsk.


    Kort om Adobe Acrobat

    Adobe Acrobat er så grundigt etableret, at programmet fungerer som den fornemmeste PFD applikation i verden og PDF formatet er så sikkert grundfæstet, som en verdensomspændende standard, at en ny version, som Adobe Acrobat Pro Document Cloud, normalt ikke vil kunne synes særlig spændende. Men faktisk gør Adobe Acrobat mere for at forenkle og strømline PDF redigering, håndtering og styring end lignende konkurrenter, som vi har set i lang tid og som produkt er det også fornuftigt prissat – enten som opgradering eller ny version for alle som arbejder med PDF dokumenter.

    Adobe Acrobat gør det for første gang næsten lige så nemt at redigere tekst og grafik i et PDF dokument, som det er i et tekstbehandlingsprogram som f. eks Microsoft Word, dog med et par begrænsninger, som vi kommer til om et øjeblik. Den tidligere lidt kluntede proces, med sammenfletning af dokumenter til en enkelt PDF får nu en strømlinet og effektiv brugerflade. Nye funktioner til formularredigering og dokumentunderskrift gør det lettere end nogensinde at tilføje elektroniske signaturer til dokumenter via computere, tablets og smartphones. Adobe Acrobat Pro Document Cloud bevarer den forenklede brugerflade, som Adobe introducerede i Acrobat X, men har tilføjet en masse nye glidende bevægelser.


    Forbedret PDF Redigering

    For enhver bruger, som regelmæssigt opretter PDF dokumenter er den bedste funktion i Adobe Acrobat dens fuldstændig gennemarbejdede og forbedrede evne til at redigere PDF dokumenter. Acrobat har altid indbefattet touch-up funktioner til rettelse af indtastningsfejl eller til udskiftning af nogle få ord. Hvis du klikker Edit Text & Images via Acrobats Content Edition hjælpeprogram kommer hvert afsnit i dokumentet til syne med et omrids omkring og du kan ganske enkelt klikke ind i et afsnit og starte med at indtaste - eller du kan køre en Find and Replace, hvis du f.eks har brug for at ændre navnet på dit nye produkt eller et navn hundrede gange i det samme dokument.

    Mens du redigerer afsluttes ord korrekt ved enden af linjerne. Et formateringsikon lader dig ændre linjeopstillingen på afsnit, således at du får fuldstændig tilretning i stedet for formatering med fejljusteret højre margin. Hvis du klikker på et plustegn ikon ved siden af Format feltet på redigeringsmenuen vil du få adgang til detaljerede typografiske funktioner, ligesom i Adobes High-end grafik og layout software. Du får en lignende styringsformåen, når det drejer sig om billeder. Et højreklik på et billede og menuen tilbyder valgmuligheder for at spejlvende, eller rotere billedet, plus en mulighed for at erstatte billedet fuldstændigt.

    Når du redigerer et afsnit, er der én ting, som Acrobat ikke kan gøre og dét er automatisk at flytte andre afsnit på den samme side ned for at gøre plads til tekst, som du har tilføjet, mens du redigerede, eller at udfylde den plads, der er tilovers, når du har fjernet en tekstbid. Det er fordi PDF formatet er baseret på felter med specifik placering på en side, til forskel fra et tekstbehandlingsprogram, som lader teksten flyde frit op og ned på dokumentet. Hvis du, i et PDF dokument, har brug for at foretage redigeringer, som får tekst til at flyde frem og tilbage fra side til side, så skal du bruge Acrobats på omfattende vis forbedrede eksportfunktion, som lagrer PDF filer i Microsoft Office formater -  heri for første gang indbefattet PowerPoint præsentationer - og som derpå lagrer det eksporterede Office dokument, som en ny PDF fil.


    Acrobat formularer på internettet

    De andre store nyheder i forbindelse med lanceringen af Adobe Acrobat Pro er kun delvis integrerede i selve Acrobat og indbefatter internetbaserede formularer og elektroniske signaturer. Du kan stadigvæk oprette en traditionel PDF formular, som du altid har kunnet med Acrobat, men Adobe har forbedret sine eksisterende redskaber til formelbehandling på bemærkelsesværdige måder. Du kan anvende disse redskaber endog uden at åbne Acrobat, men du kan også få adgang til dem inde fra Acrobat. Disse to redskaber er FormelCentral til oprettelse af og bearbejdelse af formularer - og EchoSign, som giver dig mulighed for at udsende dokumenter med henblik på elektroniske signaturer.

    I stedet for, at du er nødt til at bruge Adobes cloud-baserede FormsCentral service for at oprette en formular, kommer Acrobat XI nu med en desktop-baseret app kaldet Adobe FormsCentral, der opretter formularer, som brugere kan se via den cloud-baserede service. FormsCentral er en fortrinlig, intuitiv app uden roderi og tillader oprettelse af nydelige, internet-baserede, PDF-baserede formularer, enten fra bunden, eller ved at modificere en tilføjet skabelon.

    En ganske særlig, effektiv funktion - kun tilgængelig i internet-baserede formularer, ikke PDF formularer -  opstiller et let regelsæt, der viser, eller skjuler formularkomponenter så som tekstbokse eller alternativ-taster indtil den person, som udfylder formularen klikker på en tast, eller udfører en anden handling. F.eks., hvis en bruger klikker på en tast og spørger "Send et trykt katalog", kan et sæt navne og adressefelter derpå gøres synlige. Dette kræver ikke script-sprog, kun et par klik i en dialogboks.


    Signatur og Andet

    De mail-baserede beskeder som du sender til dine modtagere, indbefatter et link til dokumentet. Inde i browseren kan modtagerne indtaste deres navne og dokumentet vil "signere" det med en standardiseret skrifttype - eller modtageren kan signere dokumentet med musen, eller med en fingerspids på en telefon med berøringsskærm eller en tablet. Vi ville have foretrukket, at brugerfladen både på FormsCentral og EchoSign mere havde lignet Acrobat selv, snarere end at se ud, som om tre forskellige designkoncepter var blevet blandet sammen, men det er blot en æstetisk fordom. Vi har intet at klage over vedrørende effektivitet og klarhed hos nogen af de to nye online serviceydelser.

    Da vi dykkede dybere ned i Adobe Acrobat Pro fandt vi nogle nye funktioner, som vi ikke var klar over, at vi ønskede os, før end vi fandt dem. F.eks. er brugerfladen til redigering af multiple dokumenter til en enkel PDF fil nu fuldt ud grafisk, hvad der betyder, at den kan vise billeder af alle stierne i de filer, som du kombinerer, således at du får et fuldstændigt preview af den sammensatte PDF, før du opretter den. Endnu bedre er det, at du nu kan foretage drag-and-drop (træk og slip) af hver enkelt side i ethvert af de dokumenter, som du ønsker at kombinere, hvad der gør det let at brugertilpasse det færdige resultat. Denne funktion er så intuitivt nem at bruge, at vi kun undrede os over, hvorfor ingen nogensinde har tænkt på det før.


    Imponerende Acrobat

    Acrobats funktionssæt er så omfattende, at du sandsynligvis kan tilbringe en uge med at udforske dens menuer og stadigvæk gå glip at nogle valgmuligheder, men den nyeste funktion gør det nemmere at holde de forskellige funktioner under kontrol. En ny Customize valgmulighed, som er tilgængelig på hovedmenuen, lader dig oprette brugerdefinerede sæt af værktøjer, som supplerer, eller erstatter Acrobats standardsæt.

    Vi er allerede begyndt at bruge dette for at kombinere alle de ofte anvendte værktøjer på ét enkelt panel og sparer herved en masse museklik og ærgrelser.

    Hvis du, ligesom os, anvender en mængde tid og anstrengelser med at arbejde med PDF dokumenter, så vedbliver Acrobat med at være det eneste væsentlige værktøj og Adobe Acrobat Pro tilfører en masse værdifuldt - mere end nok til at retfærdiggøre opgraderingen. Ved at bibeholde den tidligere versions brugerflade, mens der indføjes værdifulde, nye funktioner, kombinerer den nye version en nem indlæringskurve med en imponerende forøgelse af funktioner og bekvemmelighed.

    Learn More

Set Descending Direction

7 Item(s)