PDF Software til erhverv

Da dokumentbehovene er i konstant udvikling, forbedrer og føjer vi løbende funktioner til Adobe Acrobat. Og når du køber Adobe Acrobat DC vil du altid få de nyeste funktioner, så snart de udgives. Mere end fem millioner organisationer over hele verden stoler på, at de med Acrobat DC kan skabe og redigere de smarteste PDF'er, konvertere PDF'er til Microsoft Office-formater, og meget mere. Når du er undervejs og har behov for at samarbejde med kollegaer på flere forskellige steder, kan du stole på, at styrken fra Acrobat DC får det til at ske.

Med Adobe Acrobat har du mulighed for at oprette PDF dokumenter, koncerter PDF, rediger, del og underskrive PDF filer. Hos e-Gear.dk bruger vi dagligt PDF dokumenter i virksomheden. Når vi laver samarbejdsaftaler, kontrakter, annoncer eller hvis vi bare skal underskrive juridiske dokumenter. Så gør vi det hele i Adobe Acrobat.

Hos e-Gear.dk har vi samlet en række leverandører af pdf software som både er på abonnement og engangs betalinger. Arbejder du meget med PDF dokumenter i dagligdagen så er Adobe bestemt det helt rigtige valg. Dog er der ligeledes en række mindre udbydere som som giver mange af de samme funktioner dog til billigere penge. Skriv til os på support@e-gear.dk og beskriv hvad du har behov for og hvordan du arbejder med pdf´er i dagligdagen, så kan vi rådgive dig til den helt rigtige løsning.

Set Descending Direction

4 Item(s)

  1. Adobe Acrobat Standard 2017
    1.799,00 DKK

    + Dette produkt er en OEM licens, hvilket betyder at det IKKE er et abonnement.

     

    Denne Standard-udgave af Adobe Acrobat giver dig funktionaliteten til at oprette, åbne, redigere og modificere PDF-dokumenter i alle afskygninger.


    Hvad kan Adobe Acrobat Standard?

    Udover at redigere dokumenter, kommentere dem, tilføje effekter, vandmærker og signaturer, så kan Adobe Acrobat eksportere dine PDF-dokumenter til en forskelligartethed af formater, indbefattet HTLM og Postscript.

    Du kan oprette PDF-dokumenter fra forskellige kilder, indbefattet filer, scannede dokumenter og hjemmesider. Du kan også kombinere og sammenflette dokumenter, oprette en PDF portefølje og bruge en mængde værktøjer til at tilføje multimedia, skabe PDF former, tilføje digitale signaturer m.m.


    Adobe hjælper med OCR-scanninger

    En stor fordel ved Adobe Acrobat er, at applikationen også understøtter OCR scanning af dokumenter, Dette betyder, at du kan scanne et dokument til din computer og Adobe Acrobat vil omdanne det til tekst, som du kan redigere.

    Nøjagtigheden og denne Adobe Acrobats hastighed er imponerende og udelukker nødvendigheden af en tredjeparts OCR software.

    Learn More
  2. Adobe Acrobat DC Standard Creative Cloud på dansk
    1.899,00 DKK

    + Denne udgave af Adobe Acrobat kræver CVR-nummer ved bestilling. Licenstypen er en TLP som er egnet til små og mellemstore virksomheder.

    Denne Standard-udgave af Adobe Acrobat giver dig funktionaliteten til at oprette, åbne, redigere og modificere PDF-dokumenter i alle afskygninger. Vær opmærksom på, at denne udgave af Adobe Acrobat er abonnements-baseret og har en licensperiode på 12 måneder. Hvis du ønsker Adobe Acrobat Standard med en livslang licensperiode, så skal du klikke videre til denne udgave.


    Hvad kan Adobe Acrobat Standard?

    Udover at redigere dokumenter, kommentere dem, tilføje effekter, vandmærker og signaturer, så kan Adobe Acrobat eksportere dine PDF-dokumenter til en forskelligartethed af formater, indbefattet HTLM og Postscript.

    Du kan oprette PDF-dokumenter fra forskellige kilder, indbefattet filer, scannede dokumenter og hjemmesider. Du kan også kombinere og sammenflette dokumenter, oprette en PDF portefølje og bruge en mængde værktøjer til at tilføje multimedia, skabe PDF former, tilføje digitale signaturer m.m.


    Adobe hjælper med OCR-scanninger

    En stor fordel ved Adobe Acrobat er, at applikationen også understøtter OCR scanning af dokumenter, Dette betyder, at du kan scanne et dokument til din computer og Adobe Acrobat vil omdanne det til tekst, som du kan redigere.

    Nøjagtigheden og denne Adobe Acrobats hastighed er imponerende og udelukker nødvendigheden af en tredjeparts OCR software.


    Hvordan fungerer Adobe Acrobat Creative Cloud præcist?

    Abonnementet - denne Creative Cloud udgave af Adobe Acrobat er baseret på et årligt abonnement, der skal fornyes efter 12 måneder.

    Altid opdateret - du skal ikke længere bekymre dig om programopdateringer eller lign. Alle produkt- og sikkerhedsopdateringer, samt nye versioner af Adobe Acrobat til Creative Clouds bliver automatisk implementeret og dækket i dit aktive abonnement.

    Online lagerplads - hver bruger af Adobe Creative Cloud får stillet 20 GB online lagerplads til rådighed til backup og synkronisering af data.

    Ekspert support - du får adgang til teknisk døgnsupport (med speciel telefonlinje), samt mulighed for at kontakte Adobe-supporten på e-mail eller chat i fald det er dit behov. Vi hjælper dig altid først, men ved tekniske henvendelser kan det være nødvendigt at inddrage Adobes egen support.


    Fordele ved Creative Cloud

    - Dit abonnement er ikke knyttet til en individuel eller specifik bruger og det gør det fleksibelt for virksomheder at dedikere modulerne i Adobe Creative Clouds for Teams til netop den medarbejder eller bruger som har behov for dem - den indbyggede fleksibilitet gør, at man kan skifte eller helt overdrage abonnementet til en anden bruger uden problemer.

    - Eftersom abonnementet ikke er knyttet til en specifik bruger, så betyder det heller ikke noget at f. eks en medarbejder stopper i virksomheden. Det er nemt og hurtigt at overdrage abonnementet til en anden i virksomheden.

    - Hvis du er IT-chef eller ansvarlig for IT i virksomheden vil du også finde det meget praktisk, at du kan styre, administrere og udrulle medlemskabet/abonnementet på Creative Cloud fra ét centralt sted. I princippet behøver din kollegaer ikke blive involveret eftersom du styrer det hele - de skal blot nyde, at deres daglige arbejde er blevet nemmere med Adobe Creative Clouds for Teams.

    Learn More
  3. Adobe Acrobat Pro
    2.799,00 DKK

    + Denne udgave af Adobe Acrobat kræver CVR-nummer ved bestilling. Licenstypen er en TLP som er egnet til små og mellemstore virksomheder.

    Denne professionelle udgave af Adobe Acrobat Pro Document Cloud giver dig funktionaliteten til at oprette, åbne, redigere og modificere PDF-dokumenter i alle afskygninger. Vær opmærksom på, at denne udgave af Adobe Acrobat er abonnements-baseret og har en licensperiode på 12 måneder.


    Hvad kan Adobe Acrobat Creative Cloud?

    Udover at redigere dokumenter, kommentere dem, tilføje effekter, vandmærker og signaturer, så kan Adobe Acrobat eksportere dine PDF-dokumenter til en forskelligartethed af formater, indbefattet HTLM og Postscript.

    Du kan oprette PDF-dokumenter fra forskellige kilder, indbefattet filer, scannede dokumenter og hjemmesider. Du kan også kombinere og sammenflette dokumenter, oprette en PDF portefølje og bruge en mængde værktøjer til at tilføje multimedia, skabe PDF former, tilføje digitale signaturer m.m.

    En stor fordel ved Adobe Acrobat er, at applikationen også understøtter OCR scanning af dokumenter, Dette betyder, at du kan scanne et dokument til din computer og Adobe Acrobat vil omdanne det til tekst, som du kan redigere. Nøjagtigheden og denne Adobe Acrobats hastighed er imponerende og udelukker nødvendigheden af en tredjeparts OCR software.

    Adobe Acrobat tilbyder alle de værktøjer, du nogensinde vil få brug for til at organisere og redigere PDF-dokumenter.


    Hvordan fungerer Adobe Acrobat Creative Cloud præcist?

    Abonnementet - denne Creative Cloud udgave af Adobe Acrobat er baseret på et årligt abonnement, der skal fornyes efter 12 måneder.

    Altid opdateret - du skal ikke længere bekymre dig om programopdateringer eller lign. Alle produkt- og sikkerhedsopdateringer, samt nye versioner af Adobe Acrobat til Creative Clouds bliver automatisk implementeret og dækket i dit aktive abonnement.

    Online lagerplads - hver bruger af Adobe Creative Cloud får stillet 20 GB online lagerplads til rådighed til backup og synkronisering af data.

    Ekspert support - du får adgang til teknisk døgnsupport (med speciel telefonlinje), samt mulighed for at kontakte Adobe-supporten på e-mail eller chat i fald det er dit behov. Vi hjælper dig altid først, men ved tekniske henvendelser kan det være nødvendigt at inddrage Adobes egen support.


    Fordele ved Creative Cloud

    - Dit abonnement er ikke knyttet til en individuel eller specifik bruger og det gør det fleksibelt for virksomheder at dedikere modulerne i Adobe Creative Clouds for Teams til netop den medarbejder eller bruger som har behov for dem - den indbyggede fleksibilitet gør, at man kan skifte eller helt overdrage abonnementet til en anden bruger uden problemer.

    - Eftersom abonnementet ikke er knyttet til en specifik bruger, så betyder det heller ikke noget at f. eks en medarbejder stopper i virksomheden. Det er nemt og hurtigt at overdrage abonnementet til en anden i virksomheden.

    - Hvis du er IT-chef eller ansvarlig for IT i virksomheden vil du også finde det meget praktisk, at du kan styre, administrere og udrulle medlemskabet/abonnementet på Creative Cloud fra ét centralt sted. I princippet behøver din kollegaer ikke blive involveret eftersom du styrer det hele - de skal blot nyde, at deres daglige arbejde er blevet nemmere med Adobe Creative Clouds for Teams.

    Learn More
  4. Adobe Acrobat Pro Document Cloud windows
    5.999,00 DKK

    + Denne udgave af Adobe Acrobat kræver CVR-nummer ved bestilling. Licenstypen er en TLP som er egnet til små og mellemstore virksomheder.

    Den primære funktion ved Adobe Acrobat Pro er selvsagt at håndtere, konvertere og redigere i PDF dokumenter og filer.


    Men hvad kan Adobe Acrobat Pro ellers?

    - Du kan skabe PDF dokumenter fra næsten alle typer af programmer/applikationer som kan udskrive.

    - Scanne papirdokumenter og konvertere dem til PDF og skabe søgbare tekst helt automatisk.

    - Mulighed for at standardisere en lang række rutineopgaver, så din arbejdsgang bliver hurtigere og mere produktiv.

    - Konvertere PDF dokumenter til Microsoft Word, Microsoft Excel og Microsoft PowerPoint dokumenter.

    - Omdanne PDF dokumenter til HTML-hjemmesider.

    - Tilføj lyd og Adobe Flash kompatible videoer i dine PDF dokumenter.

    - Indsæt kommentarer i PDF dokumenter som f. eks gule sedler, fremhævninger, linjer og meget mere.

    - Oprette og validere overholdelse af ISO 32000 PDF-standarderne og konverter PDF til ISO-kompatible formater.

    Denne version af Adobe Acrobat Pro Document Cloud er til brug under Microsoft Windows. Licensperioden er livslang og sproget er engelsk.


    Kort om Adobe Acrobat

    Adobe Acrobat er så grundigt etableret, at programmet fungerer som den fornemmeste PFD applikation i verden og PDF formatet er så sikkert grundfæstet, som en verdensomspændende standard, at en ny version, som Adobe Acrobat Pro Document Cloud, normalt ikke vil kunne synes særlig spændende. Men faktisk gør Adobe Acrobat mere for at forenkle og strømline PDF redigering, håndtering og styring end lignende konkurrenter, som vi har set i lang tid og som produkt er det også fornuftigt prissat – enten som opgradering eller ny version for alle som arbejder med PDF dokumenter.

    Adobe Acrobat gør det for første gang næsten lige så nemt at redigere tekst og grafik i et PDF dokument, som det er i et tekstbehandlingsprogram som f. eks Microsoft Word, dog med et par begrænsninger, som vi kommer til om et øjeblik. Den tidligere lidt kluntede proces, med sammenfletning af dokumenter til en enkelt PDF får nu en strømlinet og effektiv brugerflade. Nye funktioner til formularredigering og dokumentunderskrift gør det lettere end nogensinde at tilføje elektroniske signaturer til dokumenter via computere, tablets og smartphones. Adobe Acrobat Pro Document Cloud bevarer den forenklede brugerflade, som Adobe introducerede i Acrobat X, men har tilføjet en masse nye glidende bevægelser.


    Forbedret PDF Redigering

    For enhver bruger, som regelmæssigt opretter PDF dokumenter er den bedste funktion i Adobe Acrobat dens fuldstændig gennemarbejdede og forbedrede evne til at redigere PDF dokumenter. Acrobat har altid indbefattet touch-up funktioner til rettelse af indtastningsfejl eller til udskiftning af nogle få ord. Hvis du klikker Edit Text & Images via Acrobats Content Edition hjælpeprogram kommer hvert afsnit i dokumentet til syne med et omrids omkring og du kan ganske enkelt klikke ind i et afsnit og starte med at indtaste - eller du kan køre en Find and Replace, hvis du f.eks har brug for at ændre navnet på dit nye produkt eller et navn hundrede gange i det samme dokument.

    Mens du redigerer afsluttes ord korrekt ved enden af linjerne. Et formateringsikon lader dig ændre linjeopstillingen på afsnit, således at du får fuldstændig tilretning i stedet for formatering med fejljusteret højre margin. Hvis du klikker på et plustegn ikon ved siden af Format feltet på redigeringsmenuen vil du få adgang til detaljerede typografiske funktioner, ligesom i Adobes High-end grafik og layout software. Du får en lignende styringsformåen, når det drejer sig om billeder. Et højreklik på et billede og menuen tilbyder valgmuligheder for at spejlvende, eller rotere billedet, plus en mulighed for at erstatte billedet fuldstændigt.

    Når du redigerer et afsnit, er der én ting, som Acrobat ikke kan gøre og dét er automatisk at flytte andre afsnit på den samme side ned for at gøre plads til tekst, som du har tilføjet, mens du redigerede, eller at udfylde den plads, der er tilovers, når du har fjernet en tekstbid. Det er fordi PDF formatet er baseret på felter med specifik placering på en side, til forskel fra et tekstbehandlingsprogram, som lader teksten flyde frit op og ned på dokumentet. Hvis du, i et PDF dokument, har brug for at foretage redigeringer, som får tekst til at flyde frem og tilbage fra side til side, så skal du bruge Acrobats på omfattende vis forbedrede eksportfunktion, som lagrer PDF filer i Microsoft Office formater -  heri for første gang indbefattet PowerPoint præsentationer - og som derpå lagrer det eksporterede Office dokument, som en ny PDF fil.


    Acrobat formularer på internettet

    De andre store nyheder i forbindelse med lanceringen af Adobe Acrobat Pro er kun delvis integrerede i selve Acrobat og indbefatter internetbaserede formularer og elektroniske signaturer. Du kan stadigvæk oprette en traditionel PDF formular, som du altid har kunnet med Acrobat, men Adobe har forbedret sine eksisterende redskaber til formelbehandling på bemærkelsesværdige måder. Du kan anvende disse redskaber endog uden at åbne Acrobat, men du kan også få adgang til dem inde fra Acrobat. Disse to redskaber er FormelCentral til oprettelse af og bearbejdelse af formularer - og EchoSign, som giver dig mulighed for at udsende dokumenter med henblik på elektroniske signaturer.

    I stedet for, at du er nødt til at bruge Adobes cloud-baserede FormsCentral service for at oprette en formular, kommer Acrobat XI nu med en desktop-baseret app kaldet Adobe FormsCentral, der opretter formularer, som brugere kan se via den cloud-baserede service. FormsCentral er en fortrinlig, intuitiv app uden roderi og tillader oprettelse af nydelige, internet-baserede, PDF-baserede formularer, enten fra bunden, eller ved at modificere en tilføjet skabelon.

    En ganske særlig, effektiv funktion - kun tilgængelig i internet-baserede formularer, ikke PDF formularer -  opstiller et let regelsæt, der viser, eller skjuler formularkomponenter så som tekstbokse eller alternativ-taster indtil den person, som udfylder formularen klikker på en tast, eller udfører en anden handling. F.eks., hvis en bruger klikker på en tast og spørger "Send et trykt katalog", kan et sæt navne og adressefelter derpå gøres synlige. Dette kræver ikke script-sprog, kun et par klik i en dialogboks.


    Signatur og Andet

    De mail-baserede beskeder som du sender til dine modtagere, indbefatter et link til dokumentet. Inde i browseren kan modtagerne indtaste deres navne og dokumentet vil "signere" det med en standardiseret skrifttype - eller modtageren kan signere dokumentet med musen, eller med en fingerspids på en telefon med berøringsskærm eller en tablet. Vi ville have foretrukket, at brugerfladen både på FormsCentral og EchoSign mere havde lignet Acrobat selv, snarere end at se ud, som om tre forskellige designkoncepter var blevet blandet sammen, men det er blot en æstetisk fordom. Vi har intet at klage over vedrørende effektivitet og klarhed hos nogen af de to nye online serviceydelser.

    Da vi dykkede dybere ned i Adobe Acrobat Pro fandt vi nogle nye funktioner, som vi ikke var klar over, at vi ønskede os, før end vi fandt dem. F.eks. er brugerfladen til redigering af multiple dokumenter til en enkel PDF fil nu fuldt ud grafisk, hvad der betyder, at den kan vise billeder af alle stierne i de filer, som du kombinerer, således at du får et fuldstændigt preview af den sammensatte PDF, før du opretter den. Endnu bedre er det, at du nu kan foretage drag-and-drop (træk og slip) af hver enkelt side i ethvert af de dokumenter, som du ønsker at kombinere, hvad der gør det let at brugertilpasse det færdige resultat. Denne funktion er så intuitivt nem at bruge, at vi kun undrede os over, hvorfor ingen nogensinde har tænkt på det før.


    Imponerende Acrobat

    Acrobats funktionssæt er så omfattende, at du sandsynligvis kan tilbringe en uge med at udforske dens menuer og stadigvæk gå glip at nogle valgmuligheder, men den nyeste funktion gør det nemmere at holde de forskellige funktioner under kontrol. En ny Customize valgmulighed, som er tilgængelig på hovedmenuen, lader dig oprette brugerdefinerede sæt af værktøjer, som supplerer, eller erstatter Acrobats standardsæt.

    Vi er allerede begyndt at bruge dette for at kombinere alle de ofte anvendte værktøjer på ét enkelt panel og sparer herved en masse museklik og ærgrelser.

    Hvis du, ligesom os, anvender en mængde tid og anstrengelser med at arbejde med PDF dokumenter, så vedbliver Acrobat med at være det eneste væsentlige værktøj og Adobe Acrobat Pro tilfører en masse værdifuldt - mere end nok til at retfærdiggøre opgraderingen. Ved at bibeholde den tidligere versions brugerflade, mens der indføjes værdifulde, nye funktioner, kombinerer den nye version en nem indlæringskurve med en imponerende forøgelse af funktioner og bekvemmelighed.

    Learn More

Set Descending Direction

4 Item(s)